האם נשיאנו היוצא רובי ריבלין אכן הרים גבה בכניסה למסעדת "טורקיז" בסי אנד סאן בתל אביב, כפי שטוענים עדי ראייה, כשהתבקש להציג תו ירוק כאחד האדם?

מטעמו של ריבלין נמסר: “הנשיא העשירי מקפיד לשאת את תעודת המתחסן שלו בהישג ידו תמיד ולהציג אותה כשנדרש, כפי שראוי שיעשה כל אדם. כל טענה אחרת אינה אמת".

הנשיא ראובן רובי ריבלין (צילום: ישראל ברדוגו)
הנשיא ראובן רובי ריבלין (צילום: ישראל ברדוגו)

> השחקן המיתולוגי גבי עמרני, 86, נראה השבוע מסייר להנאתו ברחובות העיר קרקוב בפולין.

> בשלישי שעבר הושק בסינמטק ירושלים סרט הדוקו “הפרק האחרון של א"ב יהושע״, מאת היוצר יאיר קדר. יהושע אמר בסרט: “זכיתי שקדר, שיצר 14 סרטים על משוררים וסופרים עבריים, יעשה עליי סרט עוד בחיי". הסרט מלווה את א"ב יהושע בן ה־84, המתמודד עם מחלת הסרטן וגם מתרפק על הזוגיות עם אשתו האהובה איקה ז"ל, שנפטרה מהמחלה הארורה. בין הצופים היה גם שופט העליון בדימוס, מני מזוז. חלק מהצופים התאכזבו מכך שלא היה מפגש עם יוצרי הסרט בסיום ההקרנה.

א''ב יהושע (צילום: יוסי זמיר פלאש 90)
א''ב יהושע (צילום: יוסי זמיר פלאש 90)

> עדיין במדור הספרות, אבל מירושלים היישר לרומא. הסופר אשכול נבו מככב גם בעיתונות האיטלקית. “ברחובות רומא הופיעו שלטי החוצות של ‘שלוש קומות', סרטו של נני מורטי, שמוקרן לאחרונה בבתי הקולנוע בעיר ומבוסס על הרומן של אשכול נבו באותו שם", נכתב ב"לה רפובליקה".

“במהלך הימים האלה ברומא, הוא אומר, כשחלף על פני פיאצה דל פופולו, הוא היה עד להפגנת no-vax. ‘עצרתי לדבר עם אחד המפגינים, רציתי להבין טוב יותר. הוא שאל אותי: אתה ישראלי?'. אחר כך הוסיף: ‘אז אתה ניסוי'. עניתי: ‘ניסוי? כן, אז מה? הניסוי הצליח, הוא הולך טוב'".

נבו, קיבלת ציון לשבח משרון אלרועי פרייס?
“השיחה עם המפגין אכן הייתה. אני אוהב לחיות בישראל, אבל שמח להיות באיטליה, כי יש לי כאן קהל קוראים גדול ונאמן".

אשכול נבו (צילום: הניקה בוגנברגר)
אשכול נבו (צילום: הניקה בוגנברגר)