מאז שהמנחה ירדן הראל ובן זוגה ב-22 השנים האחרונות, עומרי שלום, נפרדו - הרבה שינויים קרו בחייהם. הראל עזבה השבוע את ביתם המשותף ועברה לבית חדש באותה השכונה בתל אביב ואילו שלום דיגמן קעקוע חדש שעיטר את כל רגלו בתמונת עירום אותה שיתף המקעקע אליאב אוזן, ועוררה הרבה רעש ברשת. 

שלום שלא רגיל להיות תחת ביקורת של טוקבקיסטים אנונימיים, החליט שהוא לא שותק והגיבה באינסטגרם שלו לתגובות הקשות. "התלבטתי רבות אם להתייחס לכל הנשמות הטובות שהגיבו ב'אהבה ובעדינות ופירגנו' לתמונה שהעלה אליאב אתמול. אז ככה: די החמיא לי האמת לקרוא את התגובות שלכם".

עוד הוסיף וכתב שלום: "מישהי חכמה כתבה לי שאנשים מגיבים בגועל כי הם מקנאים באנשים שיש להם אומץ לחיות את חייהם כפי שהם רוצים ולא מפחדים ושהם עצמם חיים חיים אפורים ומשעממים ומוציאים את תסכולם בתגובות. אז לכל אלה שחושבים שאני איש דוחה או בושה של אבא כי חשפתי את גופי (למרות שבנינו - לא רואים כלום) תעברו לסטורי הבא כי הוא מוקדש לכם. באמת אני אומר לכם, בלב נקי ושלם, שהתגובות שלכם אפילו לא הזיזו לי טיפה וכל המהות של הסטורי הזה הוא לעלות את התמונה הבאה. אז תיהנו מהאומנות המטורפת ולילה טוב אהובים". 

עומרי שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומרי שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)