אשת העסקים ניקול ראידמן בחרה לעבור לקריירה מוזיקלית לפני כשנתיים אלא שהקורונה עצרה לה את התוכניות למופע גדול בקיסריה והיא החליטה לצאת בקריירה חדשה ולעמוד על הבמות אך הפעם לא לשיר אלא לצאת בסדרת הרצאות על סיפור חייה. ראידמן שיתפה היום (חמישי) שחשבה על כך תקופה ארוכה ואחרי סירובים חוזרים ונשנים, החליטה לחשוף את הסיפור שלה.

"אחרי המון התלבטויות וחשיבה מעמיקה, החלטתי לצאת לדרך… דרך שלי, כנה ועמוקה להרצאה", כתבה ראידמן והוסיפה: "המון פעמים פנו אליי, ותמיד סירבתי. לא הרגשתי מוכנה לחשוף, לחלוק ובעיקר להסתכל בעיניים של אלפי אנשים וללא פילטר לספר על חיי. אני מרגישה שהגעתי לבשלות ובגרות עם המון תובנות על החיים ויכולת להעביר את המסרים החשובים שלמדתי על בשרי במהלך חיי".

ניקול ראידמן (צילום: עמרי סילבר)
ניקול ראידמן (צילום: עמרי סילבר)


עוד כתבה ראידמן: "אהבה, זוגיות , אימהות וקריירה, כסף, פוליטיקה, התמודדות ובעיקר מהות החיים - הם במרכז ההרצאה שלי. המון שואלים אותי , 'איך התחלת?' ״איך הרווחת את המיליון הראשון שלך?', 'איך זה היה לחיות עם בן זוג עשיר ומבוגר ממך יותר משלושים שנה?' - כל התשובות, הכי כנות, בהרצאה שלי. לכל אחד מאתנו יש דרך חיים ואני מאמינה שדרך הכלים שלי בהרצאה, אתם תדעו לבחור במסלול הנכון עבורכם וללא פחדים. ניפגש בקרוב ברחבי הארץ". 

ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)
ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)