פרידה הכט, שכיכבה ב"האח הגדול" ואחר כך סגרה את המסעדה שלה, מוכרת עכשיו ג'חנון ביתי.

הכט, איך הולכות המכירות?
“כרגע לא יכולה לדבר על זה".

> טופז לוק, יועצו הקרוב של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, שוחרר לביתו לאחר ניתוח מורכב שעבר בשתי ידיו, שנשברו מפגיעת מכונית בזמן שרכב על אופניים בטיילת בתל אביב. באשפוז הוא זכה לביקורים של נתניהו וגם של הדוגמן, לא יוסי כהן, אלא יאיר נתניהו הפרזנטור, שליאורה חשפה לראשונה את ההצעה הנדיבה שניתנה לו מקבוצת בריל לפרסם נעליים. נתניהו ג'וניור ולוק שירתו יחדיו בדובר צה"ל, והשאר היסטוריה. גם איש התקשורת החרדי ישראל כהן הגיע לבקר ושמע את טופז מתלוצץ עם רופאיו ומספר שפתח קבוצת וואטסאפ של “צייצנים בלי ידיים".

לוק, ידיים למעלה?
“נתניהו הגיע פעמיים לבקר אותי ואפילו דיבר טלפונית חצי שעה עם המנתחים שלי בשביל להבין בדיוק את הפרוצדורה שאני הולך לעבור. למרות שהידיים שלי כרגע כבולות, אני שולח חיבוק ומודה על הטיפול המדהים והמסור שקיבלתי באיכילוב, לרה״מ לשעבר נתניהו ולרעייתו, לחברים הרבים ולמשפחה על הדאגה והאהבה. לא הייתי עובר את זה בלעדיהם".

ישראל כהן וטופז לוק (צילום: פרטי)
ישראל כהן וטופז לוק (צילום: פרטי)

> תמי, בתו של יהודה משי זהב, ובעלה עויזר זילברשלג, בנו של דודי זילברשלג, ועוד יותר חשוב, אחיו של כוכב הרשתות מלך זילברשלג, חגגו בר מצווה לבנם שלמה זלמן באולם “סלונים" בביתר עילית. בני המשפחה שמחו כמובן עם נער הבר מצווה, אך הצער על היעדרו של הסב בהחלט הורגש באולם.