חודש וחצי חלפו מאז יצא ג'קו אייזנברג מבית "האח הגדול". כעת הוא מספר על היחסים עם רומי גיאור ועל הקשר עם טיטי איינאו ומשתף על החוויות של היציאה מבית "האח הגדול". "זה הרבה יותר קל להתרגל לבחוץ מאשר לבפנים. יצאתי בוויב של עשייה של לצאת ולעשות והתגובות ברחוב ומאנשים אני מקבל המון אהבה ופרגון. גם מדור חדש וחבר'ה צעירים כאלה שלא היו כאן כשעשיתי את כוכב נולד הם נתפסו באח ועכשיו אני הולך איתם אחורה, אה אתה גם זמר, אה יש לך גם שירים. באח חשפתי את כל הסיפור והם מצאו את הנקודות שלהם להתחבר אליה.

בוא נדבר על הרגישות שלך, אתה בוכה הרבה זה משהו שנולד בכוכב נולד? 
"אני רגיש תמיד מאז שאני זוכר את עצמי, גם בבית ספר הייתי רגיש, אני אדם רגיש. אף פעם לא ניסיתי לנתח מאיפה זה הגיע".

ראית את עצמך בפרקים של "האח הגדול" ראית איך בכית בקלות?
"עד עכשיו לא ראיתי שום פרק חוץ מפרק אחד אקראי שכמעט ולא ראו אותי בפרק הזה. ראיתי אותו עם טיטי יום אחרי שטיטי יצאה מהבית, ועשינו אן דן דינו ויצא לנו פרק שנטע באה לבקר בבית".

טיטי איינאו, ג'קו אייזנברג (צילום: באדיבות רשת 13)
טיטי איינאו, ג'קו אייזנברג (צילום: באדיבות רשת 13)

למה לא צפית בעצמך? אתה מפחד לראות דברים שלא תאהב?
"אין לי רצון לשבת ולראות, כי אני הייתי שם. זה מסקרן אבל יש אלמנט מפחיד. וככל שהזמן עובר יש לי פחות רצון לראות את זה ואני מאמין שככל כשהזמן יעבור אני אשכח את זה גם".

תספר על הקשר עם טיטי?
"טיטי זה על הוואן, איך שהעיניים שלנו נפגשו הבנו כבר שאנחנו נהיה המשענת אחד של השנייה, אני הייתי זקוק לה מאד, אני יודע שגם היא הייתה זקוקה לי. היא אמרה את זה בתוכנית אחד הדברים שהכי החזיקו אותי לרצות להבריא ולחזור במקום כשהייתה חולה , זה אתה." 

היה שם משהו רומנטי?
"לא, לא היה, וגם לא עבר לי בראש. היא לא רווקה, נמצאת בזוגיות. בעקרון מה שראיתי בה והמשענת הזו שדיברנו קודם זה מה שגם מצאתי באורן. המקום הזה מורכב מאסופה של אנשים ובעקרון אני חיפשתי את מה שהוא ישיר וכנה ולא אחד בפה ולא אחד בלב ואת הדברים האלה מצאתי אצל טיטי ואצל אורן חזן על היום הראשון".

לא מצאת את זה אצל רומי גיאור.
"אני הייתי בכסאח וגם די חיפשתי אותה כל הזמן, יכולתי להרפות קצת, בוא נגיד ככה.חיפשתי כי היה לי נוח לחפש. כמו שהגיעו לי טיטי ואורן והתיישבו לי כמו כפפה על החלק הסבבה, אז מהצד השני אתה מחפש עם מי אני הולך לריב, איפה הנמסיס שלי בתוך הסיפור. הדברים שהפריעו אצלה באמת הפריעו אבל זרמתי עם זה". 

רומי גיאור (צילום: מיכה לובטון)
רומי גיאור (צילום: מיכה לובטון)

כשהדיירים עשו את תצוגת האופנה אמרת שאתה לא מרגיש מחובר לשטחיות הזאת ולהתעסקות באופנה, וזה היה מסר מאד חשוב.
"ההתעסקות בזה הייתה מבחינתי על גבול האובססיה, איפה שלא סובבתי את הראש שמעתי את המילה 'לוק, לוק, לוק', מחליפים ביום כמה לוקים, אתם רציניים איתי?"

שיער הארוך זה הסימן ההיכר שלך? לא עבר לך בראש להסתפר, לשנות מזל?
"אני כל החיים עם שיער ארוך, לא עבר לי בראש להסתפר, למה תראי איך המזל שלי השתנה אני פה יושב. כל החבר'ה שהם בגילי מסתכלים על השיער שלי והם קצת מקנאים אז למה לא להמשיך עם זה עד שהטבע לא ייתן לי את אותותיו אני לא אגש לאחותי שהיא ספרית אגב, הסנדלר שהולך יחף, אני בשבילה כמו קנבס ריק רק לצייר, תביא לגזור, אבל לא קורה".

איך התגובות?
"התגובות טובות, גם לסינגלים שהוצאתי".

ג'קו אייזנברג (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
ג'קו אייזנברג (צילום: צילום מסך ערוץ 13)

יש תגובות רעות ברשת?
"לא בפרצוף שלי, אם אני אחפש אני אמצא, אבל אני לא מחפש. את אמת לא נתקלתי בתגובות רעות. היה איזה פוסט שאמא של רומי העלתה אחרי התקרית בינינו, קראתי בקטנה ואני מבין מאיפה זה בא".

יצא לך לפגוש מאז את רומי ללבן עניינים?
"פגשתי את רומי לא מעט פעמים אחרי האח. היא כרגע בחו"ל. אתמול הסתמסתי איתה, אנחנו ביחסים מצוינים, הסתכלנו אחד על השנייה בחתונה של ציפי רומנו, נפגשנו, צחקנו, חייכנו, התחבקנו אמרתי לה ש'אני מקווה שאת מבינה שהכל זה משחק' ויאללה נקסט".

מה עם הופעות?
"יש הופעות נתחיל בזה, מופע שהוא אקוסטי שהוא עם גיטרה ופסנתר, עם שירים שלי. גם שירים חדשים וגם ישנים. אני עובד על מופע עם להקה בונה הרכב , ביתיים נעשה מופע אקוסטי עם פסנתר וגיטרה כבר במוצ"ש הקרוב ב-9 לאוקטובר בגולה בפתח תקווה זה המופע הראשון שלי מאז שיצאתי מבית האח הגדול וזה המופע הראשון מאז ההופעה האחרונה שלי שהייתה ב3.3.20  היו אמורות להיות עוד הופעות אבל סגרו הכל בגלל הקורונה. ב-21 לאוקטובר בתמנע בתל אביב וב-23 לאוקטובר אנחנו בפרה פרה בשבי ציון. עובדים על רכישת הכרטיסים".

ג'קו אייזנברג (צילום: מיכה לובטון)
ג'קו אייזנברג (צילום: מיכה לובטון)

לפני שהלכת לאח הגדול ניסית שוב את מזלך ב'כוכב הבא', הריאליטי בו ניצחת לפני 15 שנה.
"נכון אבל בסוף זה לא צלח בגלל סיבות אחרות שהן לא מוזיקליות."

בגלל מה שהיה?
"לא מה פתאום מה שהיה היה ואין איזה כתם מעליי".

אתה כל כך אוהב מוזיקה.
"כן אני כבר 30 שנה בתחום, לכוכב הגעתי אחרי 15 שנה שאני עושה מוזיקה מנגן. אני הכי אוהב לעשות מוזיקה".

ועדיין היית נורא נבוך כשנתנו לך מיקרופון בבית "האח הגדול" ואמרו לך לשיר ולנגן, למה?
"זה פשוט הגיע בהפתעה, לנגן ולשיר בבית האח. זה קרה בהפתעה בלי שהכינו אותי מראש. אני צריך לעבוד על היכולת שלי להיות ספונטני, זה דבר שמאד קשה לי ובשנים האחרונות הפכתי להיות פחות ספונטני. אני לא שר כל הזמן בבית לא כמו שזהבה שרה בעונה שלה במטבח במקלחת בחוץ בגינה, אני אוהב לכתוב, אני אוהב להלחין ואני אוהב להופיע, אבל אני לא שר במקלחת לצורך העניין, אני לא שר שאני עושה כלים. אני שר בהופעות בהקלטות ובחזרות זהו".

מה מכל השירים הפך ללהיט גדול?
"נרדם על החולות", "קשה לי לא להתרגש", "נשארתי נורמלי".

ג'קו אייזנברג (צילום: אריק סולטן)
ג'קו אייזנברג (צילום: אריק סולטן)

נשארת נורמלי אחרי מה שעברת וחווית? איך חזרת לריאליטי אחרי כל מה שעברת?
"מהמקום של התחושה שעבר מספיק זמן ודור חדש נולד וגדל כאן. לאורך השנים הייתי הולך למקומות והיו מזהים אותי הנה ג'קו מ'כוכב נולד' ולאט לאט עבר הזמן ואני מוצא את עצמי בשנתיים האחרונות חברה בני 18-16 שאני כמו אוויר עבורם. אני עובר לידם ואני אוויר אני לא מזכיר אצלם שום דבר ואני לא מעורר אצלם כלום, זה עורר אצלי. זה שלא שאני מגולמן שמחפש שיזהו אותו, אבל אני אומר: 'רגע, החברה האלה אפילו לא יודעים שאני עושה מוזיקה'. איך אני מגיע למצב שאני חושף את העשייה שלי לדור הזה? כי אני מרגיש שיש לי מה להגיד ואני ורצה שיקשיבו לזה וילמדו מזה וזה ילווה מישהו. אני בתקופה כזאת שהמציאות מחייבת ואני רוצה להגיע לפרונט אז או דרך ריאליטי. הייתי כבר בתוכנית מוזיקה אחת וניצחתי אותה הסבירות שאנצח שוב לא נראה לי. יש את הפלטפורמה של האח וזה היה נראה לי טוב. יש לי ברזומה זכייה ב'כוכב נולד' השתתפות ב'אח הגדול' לדעתי זה הזמן להתמקד בהופעות ועשייה של מוזיקה".

היו מחשבות של 'מספיק אני חותך מהמוזיקה'?
"היה לאורך השנים, היו לא מעט נקודות שאמרתי אולי טועה בדרך שאני הולך. אבל האהבה למוזיקה ניצחה, גם יש את הקטעים שאתה אומר עזבו אותי אני לא כותב יותר ואז אחרי כמה ימים אתה קם בבוקר ופשוט כותב זה חלק ממני. זה מחייה. יום אחד אני יום מגלה שיש מישהי שקעקעה על הרגל שלי טקסט שלי מתוך שיר שלי, ואז הכרתי אותה , זה היה אחד הרגעים האלה. זה היה ממש עכשיו".

יש בת זוג בחייך?
"לא, לא כרגע לא, אבל זה משהו שהייתי שמח. אני פנוי ומוכן לאהבה. קודם כל שלא תהיה מסודרת בבית, זה התפקיד שלי אני זה שמסדר ומנקה, אני מקפל כביסות, כי אני סומך על עצמי. אם אני אמצא את עצמי עם מישהי שהכל אצלה מתוקתק, הכיור ניק והכל מקובל, לא יהיה לי מה להציע לקשר. תשמעי זה הרבה. אני גם צמחוני, אז צריך שזה יהיה בסדר גם עם בת הזוג שלי. המערכת היחסים האחרונה שלי הייתה לפני שש שנים, מאז אני רווק. אבל יש לזה כל מיני סיבות וכל פעם סיבה אחרת תופסת את הפרונט. בגדול זה החוסר מוכנות שלי. נשים מתבגרות מהר. אנחנו הגברים הולכים צעד אחרי צעד. גבר בגיל 40 מתחיל לגלות שהוא גבר".

מה גילית בגבריות שלך? 
"שאני גבר גברי ורגשן ומתרגש בקלות".

אתה מרגיש שחזרת לעניינים? משמיעים אותך ברדיו?
"לא, לא משמיעים, אולי פה ושם. הלוואי שייצא לי לנסוע ברכב ופתאום לשמוע את עצמי שם, ואז אני אצטרך להוכיח שזה קרה אני אצטרך לשים את הרכב בצד ולצלם את השלושים שניות האחרונות מהשיר להראות שזה קורה".