ביום חמישי האחרון, שבעה ימים אחרי שהגיח לעולם בנם השני, דניאל גרינברג ואייל גולן ערכו אירוע ברית מילה לתינוק הקטן, במהלכו הכריזו על השם הנבחר. אחרי ציפייה ארוכה כיצד יקראו ההורים הטריים לבייבי החמישי של גולן שהצטרף למשפחה, הוכרז השם רון גולן שהצטרף לאחיו מיאל מאותה אמא ולאחיו מהאימהות האחרות, ליאם, אלין, ויאן גולן.

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אלוני מור)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אלוני מור)

למרות המשמעות המשפחתית המרגשת לשם, והילד נקרא על שמו של רון, אביה של דניאל ורונית, אמו של אייל, יש מישהי במשפחה שלא כל כך התחברה לשם הנבחר של שהצטרף למשפחת גרינברג גולן. האחיינית המתוקה של גרינברג, מיה, בתה של קארין גרינברג אחותה של דניאל, תועדה בסרטון אינסטגרם כשהיא מתקשה להיזכר בשמו של בן הדוד החדש ואף סיפרה כי היא לא אוהבת את השם הנבחר ויש לה שם שיותר מתאים בעיניה.

בסרטון שפירסמה קארין גרינברג באינסטגרם, תועדה מיה אומרת במתיקות כובשת: "לדודה שלי דניאל גרינברג והבעל שלה אייל גולן, אתם בטח עוקבים אחריהם הרבה, אז יש להם תינוק קטן שקוראים לו...." ושואלת את אמה איך קוראים לו וממשיכה "רון.. זה לא מתאים, לא יושב לי במוח, לא מתאים הוא כזה קטן שזה לא מתאים לו". מיה הקטנה גם נתנה הצעת ייעול ובחרה עבורו שם חדש "מתאים לו ריי".