בעוד ימים ספורים תעלה לאוויר העונה החדשה של "הישרדות VIP", בסופה יזכה מתמודד חדש בתואר "השורד האחרון" ובכך, יאלץ להיפרד אסי בוזגלו, זוכה העונה האחרונה מהטייטל המכובד. בעונה הקרובה, יתמודדו שניים מבני משפחתו, אחיו אוהד בוזגלו וגיסתו לשעבר, וגרושתו של אוהד, פאני בוזגלו.

רגע לפני שתתחיל העונה, ושבועות לפני שיהפוך לאבא לארבעה, קיבל זוכה הישרדות וחביב הקהל אסי בוזגלו לככב בקמפיין חדש למותג הטרקטורונים Access להם נבחר לשמש כפרזנטור. מסתבר שהבחירה בבוזגלו לא מקרית כי כשהוא לא טרוד בניהול עסקיו, במשחקי כדורגל או על אי הישרדות, הוא לגמרי אוהב לחיות על הקצה ולחוות ריגושי אקסטרים ואחד הדברים הכי פרועים שעשה, אחרי צניחה חופשית זה קפיצת בנג'י בסוצ'י, אז קפץ כמעט 400 מטרים. פגשנו את בוזגלו על הסט ושאלנו אותו מה הוא חושב על ההשתפות של אחיו בריאליטי, האם נתן לו טיפים לניצחון, ואיך נערכים לילד רביעי, כמעט שש שנים מאז הילד האחרון. 

אסי בוזגלו (צילום: ניר עמוס)
אסי בוזגלו (צילום: ניר עמוס)

אסי, בשבת עולה העונה החדשה של הישרדות, אוהד יביא לכם כבוד?
"אני מאוד מקוה שכן, הוא יצא ברמת מוכנות מאוד מאוד גבוה ונתתי לוהרבה טיפים. אפשר לומר שהוא נכנס לנעליים גדולות כי לצאת אחרי צריך המון אומץ, ולאוהד יש את זה בכמויות בגלל זה הוא החליט עדיין לצאת, למרות מה שעשיתי ונשאר רק לאחר לו בהצלחה ושיתן עונה גדולה"

כל יום הוא מצולם עם בחורה אחרת, השם שלו נקשר לכל מיני רומנים ורק בסוף השבוע האחרון העלה תמונה עם עוד שתי בנות במיטה מנופש באילת, קורץ מדי פעם חיי הרווקות?
"לי טוב במקום שאני נמצא עם אשתי המדהימה והילדים שלי ובאמת לא הייתי מחליף עם אף אחד את החיים שלו".

עוד שניה ילד רביעי, מוכן לחזור שוב לשגרת החיתולים? בכל זאת עברו כמה שנים טובות מאז
"מוכן, אני אבל לא חושב שיש משהו שמכין אותך לזה באמת. אתה מביא את הניסיון עבר וכשהתינוק יגיע נטפל בו כמו צריך. אני ועדי מרגישים שאנחנו מוכנים ומחכים לצעצוע החדש. בילדה הראשונה, אייר הייתי מעורב יותר הייתי מחתל הרבה וככל שהגיעו יותר ילדים הורדתי הילוך. לא יודע מה יהיה עכשיו". 

איך עדי בתור הריונית? שולחת אותך להביא דברים מוזרים באמצע הלילה?
"האמת שהיא מפתיעה אותי מאוד, בלי חשקים, בוגרת. פעם ראשונה שהיא בהריון בשלוות נפש ולא מוציאה לי את הקישקע זה מדהים בעיני". 

אסי בוזגלו (צילום: ניר עמוס)
אסי בוזגלו (צילום: ניר עמוס)