העונה החדשה של "הישרדות VIP" יצאה אתמול לדרך ברשת 13 וניצחה בקרב הרייטינג את "הזמר במסכה" של קשת 12. מי שהצליח לעורר את רוב תשומת הלב הוא השחקן הנרי דוד עם דברים שהוא אמר דווקא בפרק הבא שישודר, במועצת השבט הראשונה. בפרומו ששודר מיד עם סיום הפרק, השחקן אמר: "אני גזען אחושילינג. יש לי דחייה מאדם מעדה מזרחית, אני מודה בזה, יש לי דחייה... כאילו בלעע (רפלקס הקאה)". 

דבריו של דוד הצליחו לעורר רעש רב ברשת ויום אחרי שידור הפרומו, השורד מייקל לואיס נשאל על אמירותיו של דוד וכך ענה: "אני חושב שמה שקרה, קרה בגלל שהוא היה אמור לקרות - וטוב שקרה, בשביל שנלמד כחברה לא להתנהג ככה ולא לתת במה לגזענות. אני לא שופט את הנרי אפילו לרגע אחד. הוא בן אדם טוב".

מדגמנים בעירום: מייקל לואיס והחברה החדשה חשופים - לחצו כאן. 

האמירות הגזעניות של הנרי דוד בהישרדות VIP (באדיבות רשת 13)

עוד הוסיף וכתב לואיס: "להכיל את הסיטואציה שהיינו בה לא מתאימה לכל אחד וכל אחד מתמודד עם המציאות בצורה אינדיבידואלית. הנרי אחלה גבר וקשה לי לראות את הדברים שאמר. אבל, כפי שציינתי כבר כמה פעמים, אל תשפטו אותנו. אנחנו במצב קיצוני ולא נורמלי והכי לא קרוב למציאות או לנוחות היום יומית. זה משחק קשוח!! מה שתראו הערב זו ההקבלה של המציאות הישראלית היום יומית - השיח הכל כך לעוס של אשכנזים ומזרחים כבר כל כך לא מעניין. כולנו בני אדם, כולנו רוצים לחיות בשקט ושלום, ואלו המנטרות שצריכות להוביל אותנו כחברה. לקבל את האחר גם אם הוא 'שונה' מאיתנו. זה סקסי ומגניב לחשוב אחרת מהמיינסטרים החולה שמשתיל לנו רעיונות כמו גזענות ושנאה. אל תהיו כאלה. תהיו מגניבים ותקבלו את האחר!". 

הנרי דוד (צילום: אוהד קב)
הנרי דוד (צילום: אוהד קב)