פחות משנתיים מאז שעמדו תחת חופה וקידושין ונישאו בעקבות שידוך - טהוניה רובל ויניב בן משה התגרשו באופן סופי. שמונה חודשים בלבד החזיקו הנישואים של זוכת "האח הגדול" במהלכם הספיקו השניים אף להביא ילדה לעולם, טליה ועכשיו כל אחד מהשניים יוצא לדרך עצמאית וחדשה. 

רובל ובן משה אמנם הפרידו כוחות ובתים כבר לפני כשנה כשאת הבשורה כזכור חשפה כוכבת הריאליטי בתוכנית "חשיפה" עם חיים אתגר. מאז, השניים חוו הרבה קשיים בהגעה להסכם גירושים, מה שגרם לזמן רב לחלוף עד שנפגשו באופן רשמי על מדרגות הרבנות. הבוקר (ראשון) זה קרה, והסכם הגירושים נכנס לתוקף.

טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: ניר פקין)
טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: ניר פקין)

בן משה, שהתבטא לא פעם ברשתות החברתיות בנוגע לפרידה, העלה גם היום פוסט וסיפר על התחשות בעקבות הסטטוס החדש: "יום עצוב היום יום שהשמיים בוכים ונפלה אבן מבית המקדש. אבא שבשמיים אני מתחייב בפניך שאני עוד אגרום לשמיים לצחוק בקול חזק ולהחזיר סלע חזרה לבית המקדש. לך גרושתי היקרה אני מאחל באמת ובתמים שהקב"ה יאיר את דרכך ויתן לך את השקט הנפשי להמשיך בחייך לגדול ולצמוח בכל אשר תיפני. בעזרת ה' שתיבני ותעמידי בית לתפארת ישראל. אני אמשיך להתפלל עלינו שנמצא את הדרך לחברות אמיתית שנוכל לגדל את האוצר שלנו לדרכים טובות בדרכים טובות. עם כמה שזה יום לא קל בעליל הייתה עלינו השגחה שנעבור את זה בקל מכבד ומלטף. 
לחיי התחלות חדשות"

טהוניה רובל והבת טליה (צילום: רפי דלויה)
טהוניה רובל והבת טליה (צילום: רפי דלויה)