מי שפספס את ה"זמר במסכה" אמש (שני) ששודרה בקשת 12 וחשפה את דמות האיילה, נספר לכם כי השחקן והמנחה רון שחר הסתתר מאחורי המסכה והפתיע את כולם. השופטים שניחשו שמות כמו ספיר ברמן, טום באום, אסי עזר ומושיק גלאמין לא ציפו לראות את פרצופו של שחר מסתתר מאחורי המסכה, במיוחד לאור היותו מנחה של "המירוץ למיליון" המשודרת ברשת 13. 

רגע אחרי שנחשף רון שחר ענה על השאלות הבוערות, הסביר מדוע בחר דווקא בדמות של אישה, איך היה להיכנס לעקבים ומה יעלה בגורלו של הריאליטי "המירוץ למיליון". 

הפתעה גדולה. למה דווקא דמות של אישה?
"אני חושבת שחלק כיפי במשחק הזה הוא ההטעיה, ההפתעה להתגלות כמישהו שאתה לא. להתחיל לשמוע את הניחושים של בל אגם, טום באום, אסי עזר ומושיק גלאמין. שמעתי את השמות האלה ונקרעתי מצחוק מתחת למסכה. כשחקן, לשחק את הדמות הזאת זה הרבה יותר מעניין לי מלשחק דמות גברית מאצ'ואיסטית כמו כלב או אריה, דמויות שמתחברות למשהו גברי וחזק, זה פחות מעניין. אם כבר אתה עושה דבר כזה אז תאתגר את עצמך ותהנה".

תודו שהתגעגעתם: רון שחר מפזר אהבה - לחצו כאן. 

האיילה, הזמר במסכה (צילום: ערן לוי)
האיילה, הזמר במסכה (צילום: ערן לוי)

כמה היה קשה להיכנס לנעליים של אישה?
"וואו, אתן כל כך אמיצות וגיבורות. עמדתי בפעם הראשונה על עקבים וכל כך כאבו לי הרגליים ושאלתי את המלבישה: 'תגידי איך אתן עושות את זה?' והיא ענתה לי: 'סובלות בשקט'. איך אפשר לחייך ככה? איך אפשר לעשות משהו בצורה הזאת? זה פסיכי לגמרי, הרגשתי שאני הולך על גחלים כל היום".  

מסתבר שאתה שר לא רע בכלל. ידעת שמסתתר בך זמר?
"לא נגזים. אני שר סבבה לגמרי. כששרתי לעצמי בשקט בעבר אמרתי לעצמי 'אוקיי אתה לא מזייף, נחמד', אבל זה משהו שתמיד הרתיע אותי, לא רציתי ללכת למקומות שבהם אני צריך לשיר. עשיתי את זה כדי לעבור עוד חומה שלי. לפני הרבה שנים פחדתי מכל הנושא של לזוז ולרקוד, לא הייתי בן אדם כזה שרוקד והציעו לי את 'רוקדים עם כוכבים'. אותו דבר כאן, אני מסמן 'וי' על הפחדים שלי, אני אוהב להיכנס בהם". 

רון שחר (צילום: אסף לב)
רון שחר (צילום: אסף לב)

יכול להיות שמכאן תמשיך לקריירת שירה?
"לכי תדעי. הקלטתי עוד 2-3 שירים לתכנית, אולי הם יצאו באלבום". 

מה התגובות שקיבלת אחרי החשיפה?
"קיבלתי תגובות מהממות, חמות, מרגשות, מפרגנות. אנשים היו בשוק, היה בעיקר הלם. אפילו אסי עזר כתב לי שהוא היה בשוק ואמר: 'אתה תמיד היית משוגע, זה לא מפתיע'".

איך הבת שלך הגיבה?
"היא עדיין לא יודעת. אני מחכה לזמן הנכון כשתהיה מוכנה לזה. היא בדיוק בגיל הזה שהמילה 'מבוכה' מאוד דומיננטית, רגע לפני גיל ההתבגרות. אני בטוח שהיא תהיה נבוכה מעצם השתתפותי ואחר כך תהיה מאוכזבת שלא ניצחתי או הגעתי לגמר. היא ילדה חכמה וגדולה, היא תבין". 

רון שחר (צילום: עדי אורני)
רון שחר (צילום: עדי אורני)

אתה שחקן, מנחה, רוקדים עם כוכבים, שירה. מה הצעד הבא?
"לירח, חללית. סתם, אני לא מנסה לאתגר את אלוהים או להיכנס לנעליו. מאוד בא לי לעשות דברים שלי, אני כותב את הדברים שלי ורוצה מתישהו לעשות גם אותם וכמובן כשהעולם יפתח לקבל טלפון של 'יאללה עושים את המירוץ למיליון'.

רוב התגובות ברשת היו של אנשים שנבהלו לגבי 'המירוץ למיליון'.
"אין מה להיבהל, ברגע שזה יתאפשר נעשה את זה. כרגע אני לא רואה איך זה קורה בעולם, לכל מדינה יש את חוקי הקורונה שלה. חס וחלילה אם אחד המתמודדים או אנשי הצוות יוצאים חיוביים בבדיקה, אז מה עושים? כל מיני דברים שהם מעבר לניהול הפקה רגיל. זה כנראה כרגע מייצר הפקה כל כך יקרה בגלל הנושאים האלה שמעדיפים לחכות עם זה". 

רון שחר, המירוץ למיליון (צילום: צילום מסך)
רון שחר, המירוץ למיליון (צילום: צילום מסך)