אחד הזוגות האולי פחות צפויים שמככבים בימים אלה בעונה הנוכחית של הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12) הם שני יוסיפון ודני זיסקינד. ליוסיפון נחשפו הצופים לראשונה עת נכנסה לחופה בריקודים לצלילי שיר פרסי אותנטי, ומאז היא לקחה על עצמה את התפקיד הדומיננטי בזוגיות הזו. "מאוד נוח לי בעור של עצמי", היא אומרת כעת. "באתי ממקום מאוד שלם לתוכנית. באתי עם לב פתוח כדי לתת צ'אנס אמיתי לתהליך. לקחתי בחשבון את כל התרחישים האפשריים. עשיתי הכנה יסודית לתוכנית, כמו לפני כל דבר שאני הולכת אליו, וידעתי שיכול לבוא בן אדם שאני לא אסבול. ציפיתי לנורא מכל, ובסוף הגיע בן אדם שהוא בכלל לא היה הנורא מכל מבחינתי, משהו שאפשר לעבוד איתו, וזה היה מספיק טוב לי. לא באתי עם ציפיות שאני הולכת להתאהב, באתי סקרנית לדעת מה יהיה ואמרתי תודה שהביאו לי בן אדם שאני לא נגעלת ממנו ויכולה לתת איתו צ'אנס אמיתי".

איך היו עבורך הימים הראשונים תחת עינן הבוחנת של המצלמות?
"זיהיתי שההשפעה של הסיטואציה המלאכותית הזאת הייתה שונה על דני מאשר עליי ויכולתי להיות שם בשבילו. אני בן אדם שמאוד יודע להתגייס לעזרה, כשמישהו צריך אותי אני תמיד שם. אני חושבת שזה הביא פן אחד באישיות שלי, אבל המון צדדים אחרים באישיות שלי לא באו לידי ביטוי כמו השיגעון ורוח השטות שלי. ראיתי שיש סיטואציה שצריך לנהל, לקחת צעד אחד אחורה ולהיות רגועים ולבנות ביטחון כדי לאפשר לאישיות של שנינו לבוא לידי ביטוי".

שני יוסיפון (צילום: שלומי יוסף)
שני יוסיפון (צילום: שלומי יוסף)

הפן שיוסיפון, 37, ילידת רמת השרון, מביאה לידי ביטוי בריאליטי (הערב, אחרי החדשות) הוא אימוני יוגה ושיח על בודהיזם וטבעונות. זאת אף שביומיום היא בכלל יועצת עסקית לסטארטאפים, ובעברה אף עבדה במשרד ראש הממשלה תחת בנימין נתניהו. "אני בחורה מאוד סקרנית ונורא אוהבת ללמוד, לא פספסתי שום שיעור בלימודי התואר", היא מספרת. "הייתי מהמעצבנות שכולם שנאו אותה, המרצה ביקש לצלם את הקלסרים שלי כי הם היו כל כך מסודרים. כילדה הייתי פעילה פוליטית, הכרתי את כל חברי הכנסת והשרים. כשכולם העריצו את מייקל ג'קסון, אני ידעתי מה קורה בחדשות. רציתי לעשות שינוי, רציתי להפוך את ישראל למקום טוב יותר. הייתי ילדה נאיבית ורציתי להעביר חוקים, בגלל זה הלכתי למגזר הציבורי".

כשהבינה, לדבריה, ש"במגזר הציבורי קשה לעשות שינוי", עברה למגזר הפרטי לתחום של פיתוח סטארטאפים. היא עבדה, בין היתר, בקרנות הון סיכון ובמשך שלוש שנים חייתה על הקו בין ישראל לארצות הברית ועסקה בגיוס משקיעים. בהמשך הקימה חברה לפיתוח עסקי וקשרי משקיעים לסטארטאפים, עד שהקורונה טרפה את הקלפים. "עכשיו אני מחשבת שוב את צעדיי כי הייתי רוצה לגור בארצות הברית, אבל עם כל מה שקורה עכשיו בחיים שלי, זה נראה לי לא נכון. הבנתי שאני צריכה לשבת במקום אחד. אני נודדת מגיל 32, והגיע הזמן שלי להכות שורשים. התעייפתי".

שני יוסיפון (צילום: שלומי יוסף)
שני יוסיפון (צילום: שלומי יוסף)

את מדברת גם על להכות שורשים בפן הזוגי?
"אני לא איזה בחורה נואשת שאם לא תהיה לי עכשיו זוגיות, אני אחתוך ורידים. החיים שלי מלאים. לפעמים יותר טוב לי לבד מאשר עם מישהו, זה הרבה יותר מאתגר אותי להיות עם מישהו. אני יותר מאוזנת ושמחה כשאני לבד. הייתי צריכה את השנה־שנתיים האלה לשבת במקום אחד ולעשות חישוב מסלול מחדש. זה משהו שחייבים לעשות כל תקופה בחיים".

מאז הפגישה הראשונה שלהם מתחת לחופה כבר עברו היחסים בין יוסיפון וזיסקינד, 39, דבר או שניים, ולאחרונה חלה תפנית בעלילה כשהם התנשקו לראשונה על המסך הקטן.   

חתונה ממבט ראשון, שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: לירון סער)
חתונה ממבט ראשון, שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: לירון סער)

מה הביא אותך מלכתחילה ל"חתונה ממבט ראשון"?
"בהתחלה, כשפנו אליי, אמרתי להם: 'אין מצב, אין סיכוי', וניתקתי את הטלפון. הייתה לי שיחה עם הבמאי של התוכנית, והוא אמר לי: 'תתחילי שלב אחר שלב. אם תרגישי שאת לא רוצה, נפסיק'. עד שהודיעו לי שמצאו לי שידוך, היו לי מחשבות שזה לא בשבילי. אבל אז אמרתי לעצמי שזה בא עד אליי, ואני מאמינה שצריך להגיד 'כן' להזדמנויות. אמרתי לעצמי: 'יאללה, תגידי כן'. היציאה מאזור הנוחות, החשיפה הזאת, זה המחיר הכי כבד שאני יכולה לשלם, ואני חווה את זה יומיום במהלך השידורים. אני בן אדם מאוד פרטי, לא נוח לי שהעיניים עליי ושאני דמות ציבורית שבוחנים אותה. מאוד מביך שאני הולכת ברחוב ואומרים: 'הנה שני מ'חתונמי''. אני לא שני מ'חתונמי', אני שני. כמות האהבה שאני מקבלת זה לא ייאמן. לפעמים אני חושבת שרק בגלל האהבה שאני מקבלת והאיחולים שמאחלים לי כל יום באינסטגרם - רק זה יגיד ליקום: 'יאללה, תחתן אותה כבר באמת, לא רק ב'חתונה ממבט ראשון''. זו אנרגיה של אנשים שרוצים את זה בשבילי, וזה מהדהד". 

נתפסו על חם: כוכבי חתונה ממבט ראשון עדיין יחד? - לחצו כאן. 

שני יוסיפון (צילום: לירון סער)
שני יוסיפון (צילום: לירון סער)

לפני הגעתה לריאליטי סיימה זוגיות בת שנה. "הייתה שם אי התאמה מוחלטת", היא מספרת. "במערכת היחסים ההיא התעלמתי מהדגלים האדומים, וזה חזר אליי כמו בומרנג, היו לנו הרבה עימותים. היום אני מודה לאלוהים על כל דבר שלא קרה, על כל מערכת יחסים שלא צלחה, כי זה בהכרח היה שיעור, ואם הייתי שם, הייתי אומללה". 

איך את מתנהלת בתוך מערכת יחסים? 
"אני זיקית, יש לי יכולת לראות מה הצד השני צריך ממני – וזה לא משנה אם זה חברות, משפחה או בוס, ופשוט לתת את זה. אני חושבת שזה לא נכון. אני היום מבינה שאני צריכה להסתכל על מה הצד השני צריך וגם מה הצורך שלי, ואני חושבת שאני עדיין לומדת איך אני במערכת יחסים". 

לא פחדת מהביקורת שתגיע עם שידור התוכנית?
"יש תגובות רעות, המון. אני לא קוראת. אני יודעת שיש תגובות רעות כי חברות שלי אומרות לי 'אל תיכנסי לקבוצה של המומחים'. בסופו של דבר, אני מאוד שלמה עם ההתנהלות שלי. אני מסתכלת על מה אני אוהבת ולא אוהבת בתהליך הזה".

שני יוסיפון (צילום: שלומי יוסף)
שני יוסיפון (צילום: שלומי יוסף)

אחד הרגעים הדרמטיים בתוכנית עד כה היה כשהשניים חזרו מירח הדבש שלהם באיי סיישל, ואז זיסקינד אמר בטיפול הזוגי אצל פסיכולוג התוכנית, דני פרידלנדר, כי "אין ניצוץ" ביניהם. האמירה של זיסקינד הובילה לריחוק בין השניים ולשינה בחדרים נפרדים. "הבנתי באיזה מקום דני נמצא", היא משחזרת כעת. "אנשים אולי חושבים שאני נאיבית, אבל אני מבינה הכל. אם אני שותקת, אני שותקת מבחירה ולא כי אני סתומה או נואשת שרוצה שזה נורא יעבוד. אני שותקת כי בן אדם צריך לבחור את המלחמות שלו. היה לנו שבוע שאמרתי לו 'אל תיגע בי'. אחרי הפגישה עם דני הפסיכולוג לקח לי זמן לעכל, לסדר את המחשבות שלי, ובבוקר למחרת אמרתי לו בטלפון שכל עוד המגע הוא חברי, זה לא מה שבאתי לחפש. אני אישה, ואם המגע הוא לא של גבר לאישה, אז אני לא רוצה שיהיה מגע כי זה מבלבל. אני לא באתי ל'ידידות ממבט ראשון', זה ברור לכולם לשם מה התכנסנו". 

השינוי הגדול במערכת היחסים ביניהם חל בעקבות חלום שחלמה יוסיפון בעודם ישנים בחדרים נפרדים. בחלומה שידכו לה חתן אחר, אחד כזה שהיא ממש לא שמחה לקבל, והיא התעוררה בבהלה ועברה לחדרו של זיסקינד במהלך הלילה. "אנשים אמרו: 'היא המציאה את החלום כי היא רצתה להיכנס לו למיטה', זו הזיה מוחלטת", היא מגיבה. "חלומות זה חלק מאוד משמעותי בחיים שלי. במצבים קיצוניים אני חולמת הרבה, וזה היה מצב קיצוני. אמנם הלכתי אליו למיטה לשעה, אבל אחר כך חזרתי לישון בנפרד. זה לקח כמה ימים. כשהוא אמר: 'אם את רוצה, תחזרי לישון איתי במיטה', אז חזרתי לישון איתו במיטה". 

שני יוסיפון (צילום: שלומי יוסף)
שני יוסיפון (צילום: שלומי יוסף)

אין לך אגו?
"אני באתי לבנות, לא באתי להרוס. בתור אחת שמחוברת לעולם הפילוסופי של היוגה והבודהיזם, אגו לא משרת שום דבר בחיים. אגו זה מילה נרדפת לפחד, כעס וכל מיני דברים שאני לא רוצה בחיים שלי. באתי לתת צ'אנס, ונתתי צ'אנס אמיתי מהלב". 

היה חשש אצלך שההתקרבות מצדו לא הגיעה ממקום אמיתי? 
"אני מרגישה ששנינו באנו לתהליך באמת. אני לא חושבת שדני בא לשחק, דני בא עם כוונות אמיתיות. דאגנו אחד לשני לאורך כל הדרך, היה לנו מאוד חשוב לשמור אחד על השני".

יש דברים שהופתעת לראות בטלוויזיה?
"הופתעתי מהווידוי שלו למצלמה אחרי המקרה עם החלום. הוא אמר לי שזה ריגש אותו, אבל רק אחרי כמה ימים, ולא ידעתי שזה נגע לו ללב ככה. דני הוא בן אדם של אמת, זה היה רגע של אמת שמאוד נגע בו. אני ודני לא אנשים של שואו, מאוד היה קשה לנו להביא את האמת שלנו לתוכנית".

שני יוסיפון (צילום: שלומי יוסף)
שני יוסיפון (צילום: שלומי יוסף)

מה למדת על עצמך מהתהליך עד כה?
"לא ציפיתי לכזאת אהדה מהקהל. פעם הייתי אצל פסיכולוגית שאמרה לי: 'יש לך תיק קטן של מחמאות שהוא לצדך, ולא בגוף שלך. המחמאות לא בפנים'. האהבה מהקהל מאוד העלתה את ערך שלי בעיני עצמי. אני עדיין לא באיזה 'וואו', אבל זה מאוד העלה לי. אני לא רואה את מה שאנשים אחרים רואים עליי. אני בחורה מאוד ביקורתית וקשה כלפי עצמי. בפנים מתחוללות סערות עד שאני מגיעה למקום שבו אני באה לידי ביטוי. אני מאוד שלמה עם ההתנהלות שלי ועם איך שאני מתנהגת כלפי אנשים, אבל יש לי ביקורת כלפי עצמי אם אני מספיק מוצלחת, אם למדתי מספיק, הרווחתי מספיק וכאלה". 

יש ביקורת פנימית גם על המצב הזוגי?
"פחות. אף פעם לא לחצו עליי להתחתן או למצוא מישהו. מבחינת ההורים שלי, זה רק תהיי בריאה ומאושרת. בתוך תוכי אני רוצה שזה יקרה, אבל ממקום מדויק, שזה ישדרג לי את החיים ולא ישנמך לי את החיים, ואני לא אתפשר על זה כי מאוד טוב לי עם עצמי. ברגע שנכנס מישהו והוא לא משמח אותי, אז אין לי סיבה באמת להיות שם. בשביל להגיד 'התחתנתי והבאתי ילדים'? שמתי וי על זה, אבל אני אומללה בחיים האמיתיים?".

לא תאמינו איפה צפתה כוכבת "חתונמי" שני יוסיפון בפרק הבכורה שלה - לחצו כאן. 

שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: צילום מסך קשת 12)
שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: צילום מסך קשת 12)

מה הרגע הכי קשה שהיה לך בתוכנית?
"כשאני ודני ישבנו מול המדורה, והוא אמר לי: 'אני לומד ממך המון', הייתי מופתעת כי עד אז הוא רק ריסק אותי על היוגה, השייקים, הקטורות והטבעונות. אז אמרתי: 'וואט? אתה לומד ממני?'. הוא אמר הרבה דברים כמו סבלנות וסובלנות והכלה, והרגשתי שהוא רואה אותי כמו שאני. זה סיפור חיי, אנשים רואים אותי והחזות שלי מטעה. הם אומרים: 'אה, זאתי סנובית, רמת שרונית, פלצנית', ואז כשמדברים איתי מבינים שאני ציפור נפש רכה ועדינה. אני חושבת שגם דני היה בהתנגדויות האלה, ופתאום הוא הבין שאולי הוא מפספס פה משהו, שיש בבחורה הזאת עוד דברים והחזות מטעה. המוטו שלי בחיים זה: שום דבר הוא לא כמו שהוא נראה".

גרמת לרבים להרים גבה כשהעלית בימים האחרונים באינסטגרם תמונה שלך עם הכלב של דני. זה גרם לאנשים לתהות אם השידוך אכן הצליח.
"אני אוהבת את סאני מאוד". 

מה הגבר האידיאלי מבחינתך?
"מה שמכריע אצלי את הכף היום זה איך מתייחסים אליי בתוך מערכת יחסים. הוא צריך לראות אותי ואת הצרכים שלי. הדבר הכי מושך בעיניי אצל גבר זה אינטלקט, הוא חייב לאתגר אותי שכלית ושיהיה לי על מה לדבר איתו".

בדני יש את זה?
"דני מאוד חכם". 

שני יוסיפון (צילום: שלומי יוסף)
שני יוסיפון (צילום: שלומי יוסף)