רגע אחרי שנחתה בישראל מחופשה רומנטית בלונדון יחד עם בן זוגה, הדוגמן והשחקן בר ברימר, הזמרת אגם בוחבוט הגיעה אתמול (שלישי) לסט הצילומים בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ עם מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק, במסגרתו יושק קמפיין רחב הכולל את קליפ טיקטוק הראשון בשיתוף משפיעניות וצרכניות.

בוחבוט הקליטה שיר שנכתב והולחן במיוחד למהלך ושמו "PRESS PLAY". בין טייק אחד לשני, תפסנו את בוחבוט לשיחה על בן הזוג ומה למדה עליו בחופשה הרומנטית בלונדון, איך יפגשו במהלך חג החנוכה כשכל אחד מהם בהפקה שונה והאם בדומה לנועה קירל, יהונתן מרגי וסטטיק ובן אל, גם היא מכוונת לקריירה בינלאומית.  

אגם בוחבוט (צילום: אסף לב)
אגם בוחבוט (צילום: אסף לב)

חזרת מחופשה רומנטית ראשונה עם בן זוגה בלונדון. אומרים שלומדים הרבה על בן הזוג בחו"ל. מה למדת עליו?
"לא יודעת, בעיקר שהיה לנו מאוד כיף ביחד. סוף סוף היה לנו רוגע מכל הבלאגן שיש לנו כאן. מאוד קשה שגם לי וגם לו יש לו"זים עמוסים. אז אמרנו שאנחנו חייבים את הברייק הזה. טסנו לחמישה ימים לפני שהוא נכנס לפסטיגל ואני בחזרות לחנוכה. אז היה לנו מאוד כיף". 

בחנוכה תופיעו בהפקות שונות ובטח לא יהיה זמן יותר מדי להיות אחד עם השנייה. איך אתם מתכוננים לזה?
"זה דיי רגיל. אנחנו רגילים שכל אחד מאיתנו עמוס ועסוק ולפעמים אנחנו לא מתראים שבועיים וכל אחד פה בארץ, אז אנחנו רגילים. כל זמן פנוי שיהיה לנו, נהיה ביחד". 

נועה קירל, יהונתן מרגי, סטטיק ובן אל מנסים את מזלם בקריירה בינלאומית. גם לך יש תכנונים ללכת לכיוון הזה?
"בינתיים אני כאן, בארץ. אני מרגישה שעדיין לא מיציתי אפילו חצי ממה שאני יכולה, אז בא לי להיות פה ולהוציא שירים כאן. להתמקד בארץ שלי, בהופעות כאן. אם בעוד כמה שנים אני ארצה לעשות את זה, זה יקרה". 

אגם בוחבוט (צילום: אסף לב)
אגם בוחבוט (צילום: אסף לב)