מתברר שקולט אביטל השתתפה באזכרה הממלכתית לשמעון פרס - כאחת האדם.

קולט, עכשיו אני קולטת שנצרת את הסוד הגדול בלבך. ידעת כבר אז על הפצצה שגידי וייץ עומד להנחית על כולם מפיך?
"כעיתונאית מנוסה את ודאי יכולה להבין שלא הייתי מודעת לעיתוי פרסום הכתבה. ועוד פחות על הכותרת ועל הבלטת סיפור פרס. ואגב, גם הכתב וגם העורך לא היו מודעים לתאריך טקס האזכרה. את ודאי תוכלי לבדוק זאת איתם. ואני מאוד ממליצה שנרד מהנושא הזה כבר".

שמעון פרס (צילום: אריק סולטן)
שמעון פרס (צילום: אריק סולטן)

> השבעה על מותו של צבי גור, רוצחו של אורון ירדן, התקיימה בביתם המשותף של גור ואלמנתו רוזה אמסלם בערד. ילדיו של גור, אגב, החליפו את שם המשפחה שלהם. גם עורך דינו של גור, אייל אלון, לא התלהב לשתף פעולה.

עו״ד אלון, הגעת לנחם בשבעה?
"אני לא אגיד לך כלום. יש לו משפחה, אבל הם לא רוצים בשום צורה להיחשף. אם את מצפה לקבל תמונה או כל דבר אחר, תשכחי מזה. יש לו ילדים, אחים, נכדים ובת זוג מהממת. בהן צדק. אני מכיר אותה 13 שנה. הם רוצים להישאר בצללים וטוב שכך״.

בכל זאת, כמה מילים מהאלמנה.
"כדי שלא ננהל שיח חירשים ושלא תרגישי שאני אסרטיבי ובוטה, אל תנסי לשכנע אותי ולתת לי עצות. המשפחה לא מעוניינת להיחשף ולא להגיד כלום".

צבי גור, אורון ירדן ז''ל (צילום: פלאש 90,באדיבות המשפחה)
צבי גור, אורון ירדן ז''ל (צילום: פלאש 90,באדיבות המשפחה)

> אמו של אלדד פרי שנרצח בשישי שעבר, סימונה יפרח, כיכבה לפני כחודש בכתבה שהתפרסמה בערוץ 12 על סבתות שמבשלות לחיילים.

> בשבוע שעבר נערך מפגש של בכירי Superbrands עם טל אוחנה, ראש מועצת ירוחם, במטרה לייעץ ולתת מניסיונם והידע שלהם לפיתוח העיר. צורי דבוש, יו"ר קליל, ציין במפגש זה: "יש להפוך את ירוחם לעיר הראשונה בישראל שדוגלת באיזון בין עבודה ומשפחה ולהציג את יתרונות העיר לאוכלוסיות שבוחרות באיכות חיים".

טל אוחנה, צורי דבוש (צילום:  מורג ביטן)
טל אוחנה, צורי דבוש (צילום: מורג ביטן)

> שלמה גרופמן ורעייתו שולמית הנציחו את זכר חמותו רחל ז'מודסקי בתרומת פודיום מולטימדיה חכם לבית הדיור המוגן משען אפקה. החמות הייתה דיירת במשען אפקה במשך 15 שנים. נכדה, ירון גרופמן, גייס את הוריו למשימה. הפודיום נרכש, הנכד נשא הרצאה על מסעותיו באפריקה, והדיירים נהנו מערב מעניין ומתרומה מועילה.

שולמית ושלמה גרופמן  (צילום: יח''צ)
שולמית ושלמה גרופמן (צילום: יח''צ)