מלכת המסיבות וימי ההולדת, לבנה זוהרים, שהביאה לעולם את בנה דויד, פיזרה בעבר רמזים שהילד נולד לאב נוכח. בשבוע שעבר העביר לראשונה הילד את השבת עם אביו, מה שהוציא מזוהרים אמוציות נרגשות ותובנות כמו: "אני אומרת לעצמי, 'שאפו, לבנה. כל הכבוד שדאגת לילד שלך שיהיה לו אבא, למרות כל הקושי שבדבר'. שמחה ומאושרת שהבאתי לבן שלי את הדבר הכי יקר בשבילו בעולם, אבא. ודויד חי נפל על אבא מושלם. אני לא שופטת אף אחד, אבל טיפ ענק ממני - ילד חייב אמא ואבא".

זוהרים, אפשר לדעת מי האב המאושר?
"הוא לא מעוניין בפרסום".

לבנה זוהרים (צילום: אור גפן)
לבנה זוהרים (צילום: אור גפן)

> המיליארדר הנחשק איל וולדמן, מלאנוקס, בן למעלה מ־60, לא רק מאוהב קשות אלא גם מארגן לבת הזוג הטרייה, אנסטסיה קוקו, יום הולדת 30 באמסטרדם. 

איל וולדמן   (צילום: באדיבות מלאנוקס)
איל וולדמן (צילום: באדיבות מלאנוקס)

> לרגל חודש המודעות לסרטן השד קיימו המרכז לבריאות האישה בבית החולים רפאל, עמותת גמאני, וטל מן אירוע למען חולות בסרטן השד ומחלימות מהמחלה. בלטו: מירית גרינברג - מלכת היופי לשעבר ומחלימה מסרטן, ח"כ ויו"ר הקואליציה עידית סילמן, אשת העסקים יאנה דרום (שהחלימה), ד"ר אורית גולן - מנהלת מכון השד בבית החולים רפאל, יפית אלמליח - מנכ"לית עמותת גמאני, רון משה - מנהל בית החולים רפאל.

מירית גרינברג, רון משה מנהל בית חולים רפאל וטל מן (צילום: בן-עמי קרן)
מירית גרינברג, רון משה מנהל בית חולים רפאל וטל מן (צילום: בן-עמי קרן)


> מנכ"ל הבימה, נעם סמל, אירח בסוף השבוע את המלחין דובי זלצר באירוע שנערך לכבודו בתיאטרון הלאומי. כמה שעות מורטות עצבים נרשמו עם נחיתתו של זלצר בן ה־90 מאיטליה, שלבסוף אושר לו לצאת מהבידוד לאחר שקיבל את מנת הבוסטר, לא לפני שסמל הצליח להקפיץ את צמרת משרד הבריאות והחוץ עד לקבלת האישור המיוחל. את הזמן הפנוי בליל שישי בילה זלצר יחד עם סמל, נציגת משרד החוץ נורית טינרי והבמאית והמפיקה של המחווה לזלצר, קארין סיגל, במסעדת "אונזה" ביפו.

נעם סמל ודובי זלצר (צילום: אביב חופי)
נעם סמל ודובי זלצר (צילום: אביב חופי)

> מופע הסיום של פסטיבל שחור לבן ייערך ביום חמישי הבא בתאטרון ירושלים. מדובר במופע היפ הופ, ״הגרוב של הוויניל״, יסמין ג'אזז מארחת את: טדי נגוסה, פלא אוזן, רון פרץ ו- l-DMZL. 

מופע היפ הופ, ״הגרוב של הוויניל״ (צילום: עידן דמארי, Digistage)