הווילה של ואלרי קוגן בקיסריה עדיין ממתינה, כבר יותר משנתיים, לקונה המאושר. מדובר בווילה הכי יקרה בישראל, שמשתרעת על שישה דונם, עם שטח בנוי של 2,000 מ״ר. יש גם מזרקות מהודרות בסגנון ארמון ורסאי, והכל במחיר מבצע של 250 מיליון דולר.
יורם, מנהל הנכס, מה חדש במכירה, יש מתעניינים רציניים? ירדתם במחיר?
"המחיר המבוקש אותו דבר, אבל אם תביאי קליינט רציני, תקבלי אחוזים שנחלוק יחד".
אולי בכל זאת תעשו קצת קווץ' במחיר?
"יש על מה לדבר. אבל קוגן צריך לאשר כל מכירה. כל לקוח עובר קודם אצלו".

ועדיין קוגן: את הפנטהאוז המפואר שלו ברחוב הירקון הוא מנסה למכור כבר ארבע שנים. כאן כבר באמת מדובר במחיר מצחיק: 150 מיליון דולר.

 <הקבלן אמיל אברמוב מהרצליה, שנפש בעבר הרחוק בכלא מעשיהו במשך מספר חודשים, הגיע לאחרונה לביקור מולדת.
אברמוב, זה ביקור או עלייה?
"הייתי בכל מקום שהייתה לי פגישה וכמובן גם בבתי הקברות של אבא ואמא, זה החשוב ביותר. עשיתי עלייה, אבל למיאמי. אין מצב של ירידה לישראל. יש לי הצלחות גדולות במיאמי. יש לי הרבה רכוש בישראל, הבית היקר ביותר, אחים, אחיות, חברים, אבל זה עדיין לא תחליף לחיים היפים של מיאמי. מה עוד שבישראל הייתי נרדף ואפילו ישבתי בכלא. אמריקה פתחה לי דלת חדשה ומפרגנת לעסקים שלי. אני גאה במדינה שלי שהיא אמריקה".

אמיל אברמוב (צילום: פרטי)
אמיל אברמוב (צילום: פרטי)

>אחד מאירועי השיא בחגיגות היובל לתיאטרון ירושלים בתחילת החודש הבא יהיה תצוגת האופנה "שאנל פינת גוש", בהשראת הדוגמנית קוקו שאנל, שהלכה לעולמה בשנה שבה נוסד התיאטרון. את תצוגת האופנה בשחור של הדוגמניות, בליווי הזמרת אפרת גוש, מארגנת ומפיקה סמדר גנזי, בעלת סוכנות פרואייג'ינג מודלס. בין הצועדות: גלית גיאת, שרה פון שוורצה, שרון זליקובסקי, אודיה קורן, ליליאן ברטו, ד"ר שני רופא ועוד. והכי חשוב: כל הרווחים מהמופע יועברו לעמותת אישה לאישה, הפועלת למען נשים נפגעות אלימות וילדיהן.

>הקונדיטורית וכוכבת "משחקי השף" הילה בידרמן קוטפת קמפיין ראשון שיעלה בשבוע הקרוב עבור רשת ZAGA פינות אוכל, בהשקעה הנאמדת ב־500 אלף שקל.