אוהד בוזגלו התארח בתוכנית הרדיו של TMI ודיבר על ההפתעה מההדחה. "הופתעתי מאד מההדחה, אבל לא מצטער על דבר", על האכזבה מהשורדים ביניהם דודו אוואט, ג'קי אזולאי ומעיין אשכנזי, "האנשים שהיו איתי על האי הם לא הכוס קפה שלי". כמו כן, חשף מה עלה בגורלו של הקשר הרומנטי עם אלה אייבדנר: "אנחנו חברים טובים", על אהבתו הגדולה לנשים: "לא רוצה מחויבות, אני אוהב את הכיבוש" והסביר למה כולם חושבים שהוא שחצן. 

בין שלל התגובות בלוטות בעיקר אלה שטוענים שאתה שחצן.
"יש לא מעט אנשים שחושבים שאני שחצן, כי אני אדם שאומר בדיוק את איך שהוא חי, לא מתבייש להציג שום דבר, ויודע להעיד על עצמו יש את המשפט שאומר אין הנחתום מעיד על עיסתו, אני לא מאמין בו ואני אגיד לך גם למה, לא תמצאי עוד גבר אחד שאומר את זה, אדם יכול להעיד על עצמו בצורה הכי טובה כי הוא מכיר את עצמו הכי טוב, יש אנשים שהם בחוסר מודעות ומעצימים את עצמם יותר ממה שהם אבל גם אלה יותר חשוב להקשיב להם , מאשר להיות ניזון מסטיגמות או מאנשים מהצד שלא מכירים אותם. גם כשאני מכיר בחורה חשוב לי לשמוע מה היא חושבת על עצמה כי היא מכירה את עצמה הכי טוב. הייתי באי עם אנשים שאני לא מכיר שלא מחבבים אותי, הגעתי הכי מסומן אני אח שזוכה בדאבל, הגעתי עם גרושתי, בחיים האישיים שלי אני אדם מאד מאושר שאוהב את מה שהוא עושה ואת עצמו ולאנשים קשה להכיל את זה, גבר שעף על עצמו ואוהב את עצמו. אני יודע שכל מי שמכיר אותי באופן אישי יהיו רק דברים טובים להגיד עליי. אז מי שחושב שאני שחצן שיישתה כוס מים, יש להם בחירה הם לא חייבים לראות".

אוהד בוזגלו (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו (צילום: אור גפן)

נשארת אותו אוהד שלפני צילומי 'הבוזגלוס'?
"זה היופי בדמות שלי שהיא עקבית ואני לא משתנה לא טוקבק כזה או אחר, או סטיגמות או שיפוטיות אחת התכונות שאני מאד אוהב אצלי זה שאני מאד עקבי ובלתי מושפע וקשה מאד להשפיע עליי ועל הדעות שלי. כן היה טוויסט כשהמצלמות של הבוזגלוס נכנסו לחיים שלנו זה היה בדיוק כשעזבתי את הבית אחרי עשר שנים של נישואים לפאני. אני הייתי בעל מסור וטוטאלי ואבא שמחתל ומאכיל אני הייתי כמו עקרת בית שמגדל את הילדים ופאני הייתה חוזרת מהעבודה בצהריים ואני הייתי הולך לאימון , הייתי מושא להערצה על ידי הגיסות שלי שככה צריך להתנהג בעל מסור, אבל אז אחרי עשור שראיתי רק את פאני התחלתי לפתוח את העיניים, והבנתי שאני צריך לשנות את סגנון החיים שלי אחרת אני אפגע במי שאני אוהב".

אתה אומר בעל מסור, אבל דווקא פאני סיפרה שזה נגמר כי בגדת בה.
"בואו נעשה סדר בדברים, אני מעולם לא בגדתי פיזית בפאני, הייתה בגידה באמון נכנסתי לאתר נשואים ונשואים בשלושה החודשים האחרונים  של העשור הזה התכתבתי עם נשים אבל לא בגדתי בה פיזית. יש הבדל עדיין גדול בין לדבר לבין לעשות וכשהיא תפסה התכתבות ראיתי ששברתי לה את הלב וריסקתי את האדם שאני הכי אוהב בעולם, ואני אחד שלא יודע לשקר, אני אדם שכולו אמת וברגע שראיתי שפגעתי בפאני החלטתי שמעכשיו רק אמת. והבנתי שאני רוצה לנהל קשר חופשי עם נשים ללא מחויבות וזה מה שאני אומר לכולם".

אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו (צילום: גל יערי)
אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו (צילום: גל יערי)

תראה את הנרי דוד אמר אמת ומצא את עצמו מחוץ למשחק, אתה לא חושב שלא תמיד אומרים את כל האמת?
"אני לא מכיר אנשים וורבלים יותר ממני, האמת שלי לא נוראית , אני לא גזען, אני גבר פנוי ולא מחפש מחויבות וככה אני אומר לבחורה, מתאים לך סבבה לא מתאים גם סבבה. סגנון החיים שלי מעבר לימים שאני עם הילדים שהם הדבר הכי חשוב לי בעולם, אני חי חיים של הנאות, זה מסיבות, פסטיבלים, נשים, זה לא נובע מחסך שעכשיו אני משלים פערים, תמיד הייתי מרכז העניינים גם כילד".

 אתה לא רוצה למצוא את האחת שלך, אהבה אחת?
"הייתי כבר שם וזה לא קשור לאהבה, יש בחורה שהיא מאד קרובה אליי, היא איתי בקידוש ועם הילדים, קוראים לה אלכסה ואין קשר לאהבה. זה הסגנון חיים שמתאים לי, לא רוצה להתחייב לאף אחת. הרוב המכריע עושים את הדברים בסתר. אני לא אדם של סתר אני שקוף ואמיתי ומי שיש לו בעיה עם זה שידפדף. החיים קצרים מדי להתמהמה ולהתלבט. אני קם בבוקר מאד מאושר ועושה מה שאני אוהב. אני לא צריך להתנצל על כלום וגאה בכל מילה שאמרתי בהישרדות. אני לא השורד האולטימטיבי".

אוהד בוזגלו, אלכסה (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו, אלכסה (צילום: אור גפן)

יכול להיות שנכנסת לנעליים גדולות מדי של אסי בוזגלו?
"לא נכנסתי לנעליים בכלל, לא באתי להוכיח שום דבר ולא באתי להראות שגם אני ולא אסי, פנו אליי מהפקת הישרדות זאת הפקה של מיליונים, אחרי אסי רצו לראות את האח הגדול שלו, אני לא אסי, מהשנייה הראשונה אמרתי שאני שונה מאד אני אחיו הגדול אנחנו שונים בתכלית אני אימנתי אותו שנתיים, לא באתי להוכיח לאף אחד כלום. אני מאד שלם עם המסע שלי ונכון שהציפיות שלי היו להגיע יותר רחוק, אבל באתי לשים את עצמי על המסך, אומנם זה היה בווליום כ"כ גבוה בגלל הקאסט והדינמיקה. אני לא רגיל שמקפים אותי אנשים שלא מעריכים או מכבדים אותי. לא היה לי שם חבר, גבר אחד, רגב אחד".

אסי בוזגלו (צילום: ארן חן צלמים)
אסי בוזגלו (צילום: ארן חן צלמים)

עם דודו אוואט היה פוטנציאל ליצור קשר.
"על פניו הוא בא מהעולם שלי, ונתתי לו כבוד של מלך שם על האי, ראיתי בדודו בהתחלה שיהיה אולי כמו שרגב היה לאסי, שנהיה חברים טובים, זה לא קרה לצערי הוא לא היה שם, זה שהוא הצביע איתי, הוא ידע שיש רוב להצביע, ציפיתי ממנו לא רק שיצביע איתי, ציפיתי שברגע שמעיין מתלבטת אז תשכנע אותה למה אוהד צריך להישאר תגרום לה לא לבגוד בי, היא בגדה בי בגידה איומה. גם מעיין וגם יהונתן בגדו בי וציפיתי מדודו למנוע מהם לבגוד בי. אני לא מעריך את מה שדודו עשה. אני היום אומר שלום לכולם גם לג'קי אזולאי למרות שהייתה נמסיס שלי על האי. אני לא אדם ששומר טינה, אין לי מרמור". 

איך פאני הגיבה להדחה שלך?
"היא הייתה מופתעת, הייתה בהלם היא גם ציפתה ממני. גם אני וגם היא ציפינו שהדומיננטיות שלי תבוא למסך ויהיה לי שם חבר או שניים בראש שלנו ולא היה כזה. אנשים שהיו איתי על האי הם לא הכוס קפה שלי, ואני מדבר רק על הגברים. אז הרגשתי שאני לבד שם אז הייתי מאד לוחמני, כי ראיתי שאנשים מאד מאוימים ממני, אני גבר דומיננטי שהייתי בסביבה לא נעימה אז אני מראה עד כמה אני חזק וזה הגיע למסך בהארד קור ואנשים שופטים".

פאני בר מוחה, מתוך ''הישרדות'' (צילום: צילום מסך מתוך ''הישרדות'')
פאני בר מוחה, מתוך ''הישרדות'' (צילום: צילום מסך מתוך ''הישרדות'')

נכנסת מהר מדי חזק מדי וזאת הייתה טעות? אין לך ביקורת עצמית, אתה שלם עם כל הדרך?
"אני לא מצטער על דבר, כן בדיעבד יכול להגיד איפה טעיתי, ההכנה שלי להישרדות הייתה מכסימלית כשדיברתי עם אנשים שמומחים בהישרדות גם בעולם, אמרו לי שאתה מסומן ואתה מגיע אחרי אסי אתה צריך לפתוח חזק אחרת ידיחו אותך. אם לא תפעל מהר ולא תיצור בריתות ידיחו אותך. סימנו אותי כאסטרטג מהרגע הראשון וכל מי ששאלתי שמבין עניין אמר לי אתה חייב לבוא על ההתחלה חזק וליצור לעצמך רשת בטחון. ולכן באתי לעבוד . אומנם זה היה נראה אתמול שאני עושה בריתות סודיות עם כולם, אבל בפועל רציתי לעשות ברית סודית עם דודו, יהונתן, מעיין ואלה".

מה באמת הקשר שלך היום עם אלה? אתם עדיין זוג?
"הבחורה הכירה אותי על האי והיא מאד מעריכה אותי, היא מבינה שאני מכבד ושם בשבילה  אנחנו חברים טובים, היה בינינו קליק ראשוני מהיר מאד, היא לא הטיפוס שמתחבר , היא לא וורבלית ולא קל להתחבר אליה, אבל מידית ביני לבינה במבט עיניים היא הרגישה שהיא יכולה לסמוך עליי. והרגשתי שהיא מבינה אותי. היינו יחד הרבה שעות, היא מאד אמיצה ונאמנה ובגלל זה אני אוהב אותה".

אוהד בוזגלו, אלה אייבנדר (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו, אלה אייבנדר (צילום: אור גפן)

אתה רוצה להגיד שאין ביניכם משהו רומנטי?
"זה התחיל כרעיון רומנטי, אבל אלה רוצה בלעדיות וגבר שיהיה רק איתה ויאהב רק אותה, וברגע שהיא הבינה בצורה מכובדת שאני לא מכוון לשם אז היא הבינה שאני לא הכתובת .עדיין היא מערכיה אותי ואוהבת אותי כבן אדם ונשארנו חברים טובים. גם על האי היא אמרה אני לא אהיה איתו בארץ אני אשבור לו את הראש. היא רוצה מחויבות ויש מלא נשים שלא מחפשות מחויבות. בנשים אני מבין, יש נשים שזה מתאים להן בנקודת זמן שבו הן נמצאות בחיים, ואנחנו מנהלים קשר חברי".

בוא תקדיש שיר לנשים בחייך.
"יש שיר של רז חדד "תודה לך" מהחתונה שלי ושל פאני, כל אישה בעיני היא יפה, אני מקדיש את זה לכל הנשים בכלל, לא רק לנשים בחיי. זה שיר מדהים והוא מזכיר לי את פאני ואת החתונה, וכל אישה יפה בעיני ופאני תפרגן למה לא, אנחנו ביחסים טובים". 

אתה יודע שהתחלת לעקוב ברשתות ועשית לייקים לבת היפהפייה שלי שהיא רק בת 15?
"די. בסדר תראי, בסופו של דבר לייק אתה עושה באהבת חינם לא רואה גיל ולא כלום. אין דבר כזה שאוהד בוזגלו מדבר עם בחורה והיא אומרת שהיא מתחת ל-18 ואני ממשיך לדבר איתן, נשואות אני לא מדבר ומתחילות איתי מלא, אני מאד זהיר בעולם היום, קטינות נשואות לא מתעסק. יש סרטון שמראים בשלוותה מועדון בתל אביב שבחורה מדברת איתי ששאלתי אותה בת כמה את והיא אמרה 21 וביקשתי ממנה להראות לי תעודת זהות. אני אוהב את החיים ומאד זהיר ואני לא אתן לשום דבר לחבל לי בחיים, אני אבא לארבעה ילדים, לא לוקח צ'אנסים".

אוהד בוזגלו (צילום: אוהד קב)
אוהד בוזגלו (צילום: אוהד קב)

אתה חי ככה בגלל התהילה? 
"פגשתי מישהי שלא מכירה אותי, אמריקאית, התחלנו לדבר והיא ביקשה ממני את התאריך לידה שלי. היא אומרת לי: 'אני רוצה להגיע למצב שאתה נמצא, אני מקנא בך. אתה חי את הרגע, אתה באת לעולם כדי להביא את המסרים שלך, אתה לא צריך שום מסגרת'. אני לא מהאנשים שעושים חשבון נפש. אני חי את הרגע, הזמן שלי יקר. אני יודע שאנשים מתים כל יום מקורונה ותאונות דרכים, אין לי זמן לנתח את החיים".

אתה חושב שלסמן וי על אישה יביא לך את האושר?
"אני לא מסמן וי על אף אחת. מה שיפה בנשים זה שאתן לא זהות. יש אנשים שאוהבים ליסוע בעולם ולהכיר מקומות חדשים. אני נהנה יותר להכיר אישה מאשר להכיר עיר. כל אחת באה עם הקסם שלה ואני לומד להכיר אותה וזה מה שעושה לי ריגוש. כמו שלא נמאס לאנשים מכסף, לי לא נמאס מקשרים חדשים. לא מיציתי ולא אמצא אף פעם. יכול להיות שאגיע לגיל מבוגר וארצה את השקט שלי, אבל זה לא יקרה בשנים הקרובות".

רזית נכון?
"כן הייתי קצת בשרי אבל חליתי בקורונה לפני שנה ומשהו. קיבלתי את זה קשה והייתי בטיפול נמרץ והזריקו לי סטרואידים ואת התרופה של הקורונה והתנפחתי בלי לאכול כמעט. בדיוק היה את הפרסומות של 'בזק' והייתי נפוח שם, אני לא יכול לראות את עצמי. ירדתי את זה ובהכנות ל'הישרדות' עוד וגם באי עצמו, אז אני מבסוט כרגע מהמצב הפיזי שלי".

רושמים שמקווים שתחזור ב"הישרדות".
"זה לא המילה האחרונה שלי ב'הישרדות', כן? אני הולך לבקתה. יש למה לצפות, אני לא כזה מהר מוותר, על אף שזה היה רגע נמוך מאוד".

מה עם זהר שטראוס?
"בן אדם בכללי, ששני אנשים מדברים והוא עושה מאחור פרצוף למצלמה, זה לא בן אדם אמין. זה בן אדם פחדן שמחכה לראות סיטואציה. תראו את הטסטות שלו - הוא לכלך עם רגב הוד, הוא עשה קולות של חזיר עליו. הוא אמר לאסי 'חסך באלגברה', הוא אומר שזה לא עדתי, אז מה הוא טיפש? זה יותר טוב? אני לא אחכה לטסטות כדי להסתלבט על אחר. הוא לא בן אדם שאני יכול להחשיב כבן אדם טוב. הוא בא מהעונה הקודמת בלי שום בשורה חדשה. הוא אמר שהוא 'מרגיש מצופצף' ועונה שעברה אמר לישראל אוגלבו שהוא מצפצף עליו. עכשיו הוא בא על דמות המתמסכן".

אז לא באת עם מטען בגלל אסי.
"אין לי שום דבר אישי נגדו, ראיתי איך הוא מתנהל בעונה עם אסי ולא אהבתי אותו. אני לא אוהב אחד בלב ואחד בפה. את ישראל אוגלבו מאוד אהבתי, הוא בא בדוך. מהעונה הזאת מאוד אהבתי את גדי. מ'אפולקי' גדי הכי חמוד אבל ההפרש גילים בינינו מאוד גדול".

מישהו שואל: איך אלכסה ואלה מסתדרות?
"ראינו אתמול ביחד את הפרק ואז גם ג'קי הצטרפה. אלכסה ישבה ליד אלה. בעבר אלכסה ופאני נפגשו ופאני הייתה צריכה להישאר במרכז ואני הייתי עם אלכסה והזמנתי את פאני להישאר איתנו. פאני מאוד אוהבת את אלכסה. כשאתה נוהג בכבוד עם נשים, קורים דברים שאם תתאר אותם זה לא יהיה אמין".

אוהד בוזגלו (צילום: מיכה לובטון)
אוהד בוזגלו (צילום: מיכה לובטון)

להיות עם אישה אחת ולמחרת אחרת זה לא להתנהג בכבוד.
"עכשיו אני מכיר בחורה, ואני אומר לה שאני לא מחויב לזוגיות ואני אומר לה את זה, והיא מסכימה אז מה לא בסדר, זה לא לנהוג בכבוד? אני מכבד נשים. לא אכפת לי מה לא עובר טוב - זאת האמת שלי. מי ששופט אותי זה לא מעניין אותי, לא מפריע לי ביקורות. אני רואה מה שאני רוצה לראות, אני מחליט מה שאני רוצה לראות בחיים. הקטע עם פאני שהיא בכתה לי, אני נשקתי לה את הרגליים, ראיתי אותה מרוסקת. אני אוהב אותה עד היום. כשפגעתי לה באמון ראיתי את פאני מתרסקת מול העיניים שלי. אמרתי לעצמי שאני לא בן אדם חרא או בן אדם טוב, הרי אני לא בן אדם חרא. אז למה פאני נפגעה? אז אמרתי מעכשיו אני אומר את האמת - רוצה סבבה לא רוצה לא צריך. הייתי כבר בטיפולים. מההפקה של "הבוזגלוס" אמרו לי שאני מכור לסקס, אני מכור לריגוש, אם אני עושה את זה למישהי זה סיפוק אדיר, אני נהנה מזה. אני חי בפרי סטייל, יעקב (האבא) גאה בי. הוא גאה בי כי אני אומר את האמת".

מה ההבדל בינך לבן אסי?
"אני גרוש, אסי לא. כשהוא היה פרוד הוא מתקשר אלי כל הזמן, היה אומר לי משעמם לי, הוא לא ידע איך לחיות בעולם של הלבד. אני יודע שקשה לאכול את הסגנון שלי, אבל אני כזה וגאה בזה".

מי הכי מוצלח מבין האחים?
"אני. אבל אני לא אובייקטיבי. אני חושב שאני הכי מוצלח כי אני מאושר בחלקי. אם אנשים היו חיים ביום יום כמו שאני חי. אני במצב כלכלי לא משהו, לא מסתיר את זה. אני רואה אנשים עשירים במועדונים על כדורים והם עשירים. אושר של בנאדם זה האם הוא מאושר וטוב לו. גם אם יהיה לך וילה או ספינה ואתה לא מאושר. הצלחה זה לחיות את החיים באושר".

מה עכשיו עם פאני?
"יש לי יחסים מאוד טובים עם פאני. יש לה זוגיות טובה עם גבר מדהים. אני רוצה לראות אותה מאושרת".

הבוזגלוס (צילום: אריאל שלום)
הבוזגלוס (צילום: אריאל שלום)