ארבעה חודשים בממוצע עברו מאז דנה זרמון ואנה ארונוב הפכו לאמהות לראשונה, ושתיהן בחרו לקרוא לבן הבכור שלהם בשם המושלם "אדם". עכשיו, אחרי שהפאניקה ירדה, וההורמונים קצת התאזנו, זרמון הפרזנטורית של המותג "אינטימיה" התייצבה על סט הצילומים כשלראשונה לצידה אנה ארונוב יחד עם הזמרת תמר רדה, לצילומי הקמפיין החדש של מותג ההלבשה תחתונה.

גופן אמנם היה בוילה המפוארת בגבעת עדה בה התקיימו הצילומים, אבל הלב - אי שם בתל אביב, עם הבייבי הקטנטן שנמצא רחוק משם. אז איך לשתיים בחיי האמהות? ארונוב סיכמה את זה מצויין "עייפות אך מרוצות", בכל זאת, אמהות עובדות לעוללים קטנים. ישבנו עם צמד האמהות הטריות לשמוע איך אוזרים אומץ להתייצב מול המצלמה כל כך מהר אחרי הלידה, ועוד בפיג'מות והלבשה תחתונה, איך הן מצליחות לשמור על שפיות בתוך האינטנסיביות הגדולה ומה הכי קשה להן בחוויה?

דנה זרמון, אנה ארונוב (צילום: שוקה כהן)
דנה זרמון, אנה ארונוב (צילום: שוקה כהן)

"דווקא המקום שהגוף לא מושלם עדיין לא חזרתי לעצמי וזה לא משהו שאני רגילה לראות זה משהו שנורא קל להגיד "כן זו אני כאישה אחרי לידה ולא הכל מושלם ולא מעט נשים יזדהו עם זה" אמרה ארונוב כשדנה חיזקה ואמרה "זו הסיבה שהקמפיין הזה כזה מרים כי כל כך הרבה שנים חוות את זה ומרגישות את זה ומתחבאות בתקופה הזאת ואנחנו אומרות 'לא' בואו נהיה בפרונט, וגם להיות לא מושלמת זה בסדר, אלא החיים".

לצד סערת הפוטושופ, והשילוב של חזרה לצילומים חושפנים רגע אחרי הלידה, שאלנו את השתיים האם יבקשו לרטש מעט את התמונות לפני שהן עולות לשלטי החוצות. "חד משמעית לא" אמרה זרמון "תמיד אני מבקשת שישאירו את המימדים שלי כמו שהם כי אנשים רואים אותי ברחוב ובסטורי והפער לא משרת אותו וההפך, אני לגמרי יכולה להיות גאה במי שאני בין אני מידה 40,38 או 42".

דנה זרמון (צילום: שוקה כהן)
דנה זרמון (צילום: שוקה כהן)

"לפני לידה זה היה אישיו, דווקא כשהייתי בגוף הכי טוב שלי דאגתי שמשהו ברח לי ומשהו לא מחמיא לי אבל פתאום עכשיו, בתקופה שאני מסתכלת במראה ולא מזהה את הגוף שלי זה לא מעניין אותי, אני לא מעוניינת שיקטינו אותי" אמרה ארונוב מצדה והוסיפה "זה הגוף שלי כרגע, אני גאה בו ויש בזה תחושה של שלמות והשלמה".

אנה ארונוב (צילום: שוקה כהן)
אנה ארונוב (צילום: שוקה כהן)

מה הדבר הכי קשה באמהות?
ארונוב: "בשבילי, גודל הדאגה והחרדה והפחדים שנולדו יחד עם אדם ולא ציפיתי לו. לא הייתי מוכנה לזה שאהיה כל כך לא קולית וכל כך לא זורמת וכל כך דאגנית.
זרמון: "לי קשה הטוטאליות, זה מאוד אחר. טוטאליות לדבר מאוד ספציפי שהוא כל עולמי וכל דבר שהוא אחר או שונה מזה, הכל מרגיש לי מיותר, רק בא לי להיות עם הילד שלי. לא בא לי לצאת או שיבואו אלי - רק להיות איתו".

ומה בכל זאת אתן כן עושות בשביל עצמכן?
ארונוב: 
"אני בוחרת להיות גם אמא של אדם אבל גם אנה, וגם אשה של אייל זה נורא חשוב לי לשמוע על הרגעים שלנו והדייטים שלנו בחוץ, או לטפח את עצמי ולעשות טיפול פנים או ציפורניים. זה רגעים בהם אני דואגת לעצמי וזה חשוב לי כאישה. לשפיות שלי ולתחושת נשיות, משהו פנימי מאוד חשוב לי לעשות גם דברים בשביל עצמי".
זרמון: " אז אני התחלתי לעשות ספורט, בד"כ אין לי כוחות לזה אבל עכשיו זה באמת נותן לי אנרגיה. זה מעורר אצלי משהו פנימי נעים וכיף וזה הדבר היחידי שאני עושה באמת בכיף".

דנה זרמון (צילום: שוקה כהן)
דנה זרמון (צילום: שוקה כהן)