גל גברעם משלמת מחיר כבד על פליטת הפה שלה, כשאמרה בראיון שכל מי שמת מהקורונה - היה צריך למות. היא לא מתנצלת על דבריה שפגעו במשפחות רבות ששכלו את יקיריהם מהמחלה הארורה, אבל להגנתה מסבירה כי דברים יצאו מהקשרם. 

לצד הביקורת הנוקבת שספגה ברשתות החברתיות היה גם את האקס המיתולוגי טום אביב, שפתח חזית נגד גברעם ואמר שהוא מתבייש שהיה בזוגיות איתה וכינה אותה "אדם קטן, חסר כשרון שכל ורחמים". גברעם שמרה על שתיקה רועמת עד אתמול (ראשון) ששיתפה התייחסות ראשונה לדברים הקשים שאמר נגדה השף והאקס וחשפה כי עברה תאונת דרכים קשה.

גל גברעם, טום אביב (צילום: אינסטגרם)
גל גברעם, טום אביב (צילום: אינסטגרם)

"אני אחרי תאונת דרכים קשה, יש לי דברים יותר חשובים בחיים להתעסק בהם כרגע, אז אני מפנה לזה באמת עשר שניות, לא הייתי כאן ביומיים האחרונים, אז אני לא הכי ספצית בפרטים, אבל ככה אני עומדת מאחורי כל מה שאמרתי, כי אני ילדה בת 20 וככה בא לי, אני מקווה שהתשובה תואמת את גילי, ובכל זאת אני פשוט לא אמרתי שום דבר לא בסדר, ואין לי מה להסביר את עצמי לאנשים עם שמיעה סלקטיבית".

"שנית אני מאמינה שכל אחד מקבל את התשלום שלו על המעשים שלו אז אני לא דואגת, בנוסף 'מאמי אין לי אקסים', נ. קילה. ועכשיו ברשותכם יש לי שיקום לעבור ושקט שאני והמשפחה שלי צריכים, אנחנו בסדר עומדות על הרגליים וזה מה שחשוב כל השאר חמוצים, רק שקט, זה מה שאני מבקשת, תכבדו את זה".

טום אביב נגד גל גברעם: "אדם קטן חסר כשרון שכל ורחמים" - לחצו כאן. 

גל גברעם (צילום: שוקה כהן)
גל גברעם (צילום: שוקה כהן)