רגע אחרי שקראתם ב-TMI על הפרידה של איתי לוי מזוגתו בשבועות האחרונים אנסטסיה קובל, נפגש הזמר עם הדוגמנית ירדן ויזל בצילומי הקמפיין השישי שלהם יחד לחברת האופנה "לי קופר". השניים צילמו במשך שעות ארוכות את הקליפ שילוו את הקולקציה ואת צילומי הסטילס, והזמר נאלץ להשתמש בעזרתו של כפיל שהחליף אותו בשעות הלילה. 

בין החלפת לוק אחד באחר, נפגשנו עם לוי בסט הצילומים ושאלנו אותו על הפרידה המפתיעה אחרי זמן קצר כל כך והאם בירך את אייל גולן לכבוד הולדת בנו רון. "הוא דומה לי", אמר איתי על הכפיל שנבחר עבורו. "הוא יחליף אותי ב-12 בלילה בערך".

לאן היית שולח אותו עוד?
"בואי נראה איך נעבור את היום הזה ואם זה סבבה נשקול בחיוב, נחלק איתו את העבודה", צחק לוי. "את האמת אני מאוד אוהב לעבוד, היה אילוץ והסכמנו על זה". 

איתי לוי, ירדן ויזל (צילום: עופר חג'יוב)
איתי לוי, ירדן ויזל (צילום: עופר חג'יוב)

הכנתי שאלות על הזוגיות החדשה אבל אז התפרסם שנפרדתם, מה קרה?
"לא יותר מדי בגדול. הכרנו בתקופה שהיה פחות עומס ופתאום זה נהיה מטורף לגמרי הפרויקטים והעבודה והכל. זה לא תמיד כיף, פרידות זה דבר מאוד קשה אבל קיבלנו את הדברים בהבנה והסכמה והכל בסדר. מי יודע, אף אחד לא יודע מה יקרה. כרגע זה לא פשוט וגם לא קל".

אתה חושב שלתקשורת היה חלק בזה? זה סוקר בכל מקום, יכול להיות שזה השפיע?
"אני חושב שכן כי גם היה עומס. התעסקו בדברים קצת... את יודעת. אנשים עושים כל כך הרבה דברים ומתעסקים בכל כך הרבה דברים שיש להם השפעה ובחרו לשים על זה את אור הזרקורים ולא היה מגניב אבל בסדר. ברור שלפעמים זה גם הורס".

רגע אחרי הפרידה: איתי לוי נתפס בוכה מאחורי הקלעים - לחצו כאן. 

איתי לוי (צילום: עופר חג'יוב)
איתי לוי (צילום: עופר חג'יוב)

חושב ללכת לתכנית 'הרווק' כמו דודו אהרון?
"את האמת שאתמול הייתי בהופעה של דודו והוא אמר לי 'תלך לרווק, למה אתה לא הולך לרווק?'. פחות בשבילי, לא נראה לי שעכשיו אני אשב ובחורות יעברו מולי כאילו אני איזה זה... אז ממש לא, אבל הכל טוב. אנחנו עושים דברים כיפים וטובים ומה שיקרה - הכל מאת השם יתברך".

אפשר לומר שירדן (ויזל) היא הזוגיות הכי ארוכה שלך לא? 
"אני וירדן כבר הרבה מאוד זמן מצטלמים ביחד, היא אחלה פרנטרית".

הבנתי שיש לך סיבוב הופעות בארצות הברית. שפשפת קצת את האנגלית?
"האמת כן, יש לי אנגלית. לא ברמה של דונלד טראמפ אבל יש לי אנגלית. אבל לפני זה אנחנו ב'האנגר 11' שבוע שלם, משלישי עד מוצ"ש. הולך להיות טיל".

בן חדש נולד לאייל גולן, התקשרת להגיד מזל טוב?
"לא התקשרתי אבל העברתי מסר שאני מאחל לו מלא מזל טוב".

הייתה תגובה?
"וואלה אני לא יודע, זה פחות מעניין אותי התגובה. אני מאחל מזל טוב, אני כל כך שמח שזה קורה לו. משפחה זה דבר טוב. זה יציבות, זה מהמם. בסוף הכל מתחיל ונגמר בילדים".

עושה חשק.
"חד משמעית".

איתי לוי (צילום: עופר חג'יוב)
איתי לוי (צילום: עופר חג'יוב)

המאורסת הטרייה ירדן ויזל סיפרה ל-TMI על ההכנות לקראת החתונה הקרבה ובאה עם בן זוגה פלג. "יש תאריך, ה-7.7 בטרמינל. אני סופר מתרגשת, אמנם זה עוד שמונה חודשים אבל חתן יש לי - שזה חשוב, ויש לי את האולם, את הצלם ודי. ג'י. נשאר לי רק שמלת כלה שזה נגיד אני ממש אבודה כי אין לי ויז'ן. אבל לאט לאט, אנחנו נתקרב לתאריך ותהיה לי שמלה שאני אתחבר אליה. לא אמרתי וזה חשוב להגיד, שאפו גדול לבר זומר שהכירה לי את פלג". 

בא לך להעביר את זה הלאה ולהכיר מישהי לאיתי?
"כן, האמת שכן. בא לי להכיר לאיתי מישהי. הקטע שהוא... אני מכירה אותו ויש בו כל כך הרבה טוב, ככה שאם אני אכיר לאיתי מישהי היא צריכה להיות ברמה שלו ומעלה. היא גם צריכה להיות בחורה עם לב ענק, צנועה ואחת שיודעת להכיל. אז אני כן הייתי רוצה לשדך לאיתי אבל אני צריכה לחשוב על זה כי אני רוצה לבחור בקפידה".

איתי לוי, ירדן ויזל (צילום: עופר חג'יוב)
איתי לוי, ירדן ויזל (צילום: עופר חג'יוב)

יש מישהי בתעשייה שיכולה להתאים בעינייך?
"אני לא אעשה פה ניים דרופינג אבל יכול להיות שכן. כל עוד היא תהיה אישה טובה, של בית, שמכילה ואוהבת ולב כמו שאיתי, אני חושבת שזה יכול לעבוד". 

את מאורסת טרייה, נתת לו טיפים לזוגיות?
"לא, האמת שלא נתתי לו עדיין עצות. אמנם אני מאורסת אבל לאיתי יש גם ניסיון אישי בעברו. אני מכירה את איתי ומי שתהיה איתו - תזכה. אם זה נגמר עם האחרונה שלו, כנראה שפשוט היא לא מתאימה לו. הוא בן אדם שיש בו כל כך הרבה אהבה, יש לו לב ענק והוא ראוי לאהוב ולהיות נאהב וזה מה שאני מאחלת לו". 

איתי לוי, ירדן ויזל (צילום: עופר חג'יוב)
איתי לוי, ירדן ויזל (צילום: עופר חג'יוב)