רגע אחרי שהודח ראשון משבט אפולקי והפך להיות שומר הבקתה, אוהד בוזגלו, שהגיע ל"הישרדות VIP" מסומן כאחיו של השורד האחרון אסי בוזגלו, התראיין ל-TMI ואמר: "בגדול אף אחד מהמתמודדים הוא לא בדיוק כוס התה שלי, זה לא שהיה לי שם חבר קרוב. אני כן מאוד מאוכזב מדודו אוואט, שחשבתי שהוא יהיה החבר הכי קרוב שלי כי אנחנו באים מאותו עולם, ומהיום הראשון אני הושטתי לו יד לחברות, אבל הוא היה מאוים מהנוכחות שלי. גבר שבטוח בעצמו לא צריך לחשוש מנוכחות של זכרים חזקים אחרים, ובזה אוואט אכזב אותי".

עוד אמר בוזגלו בראיון לתכנית הרדיו של TMI כי אוואט: "נתתי לו כבוד של מלך שם על האי, ראיתי בדודו בהתחלה שיהיה אולי כמו שרגב היה לאסי, שנהיה חברים טובים, זה לא קרה לצערי הוא לא היה שם, זה שהוא הצביע איתי, הוא ידע שיש רוב להצביע, ציפיתי ממנו לא רק שיצביע איתי, ציפיתי שברגע שמעיין מתלבטת אז תשכנע אותה למה אוהד צריך להישאר תגרום לה לא לבגוד בי, היא בגדה בי בגידה איומה. גם מעיין וגם יהונתן בגדו בי וציפיתי מדודו למנוע מהם לבגוד בי. אני לא מעריך את מה שדודו עשה".

אוהד בוזגלו (צילום: אוהד קב)
אוהד בוזגלו (צילום: אוהד קב)

הכדורגלן בדימוס ומנהיג שבט אפולקי לא נשאר חייב והגיב לבוזגלו בסטורי באינסטגרם: "אוהד היקר. כאחד שמחזיק מעצמו גבר, לא מתאים לך להתבכיין. באמת נראה לך שהרגשתי מאוים ממך? (סמיילי צוחק). מסכים שיותר קל להאשים את האחר מאשר לקחת אחריות. צפייה בתכנית מלמדת ומחזקת את התחושה שרוב חברי השבט שבחרו להדיח אותך - צדקו. סגרת ברית עם כולם (מזל שהאיראנים לא היו על האי). ובעניין 'המילה'. להבדיל ממך, כמו שראית, לי יש מילה בדיוק כמו שהתחייבתי. לא שמתי את השם שלך. אני יודע שהדייסה שבישלת לא יצאה הכי טעימה, אבל היי, בכל זאת היא שלך בלבד". 

הישרדות VIP (צילום: צילום מסך רשת 13)
הישרדות VIP (צילום: צילום מסך רשת 13)