פרשת “משחקי חברה" שבה מעורב הזמר הלאומי, אייל גולן, נכנסת כנראה לשלב ההארכה. נ׳ ו–ט׳, שהיו נערות בזמן התפוצצות הפרשה, העבירו את הטיפול המשפטי בתביעות האזרחיות שלהן נגד הזמר לעורכות הדין גליה שמילוביץ ולאה מילר פורשטט. זאת במקום עורכת הדין רותם אלוני, שייצגה אותן עד עכשיו. במקביל פתחו התובעות בקמפיין מימון המונים באתר ביאקטיב, למימון הוצאותיהן המשפטיות והוצאות הטיפול הרגשי שעליהן לעבור.

עו"ד גליה שמילוביץ, יש נאום תביעה?
“אנחנו רואות בליווי התובעות שליחות חשובה מאין כמותה. במשרדנו ישנו צוות של עורכי דין שיבחן את התיק ממספר דיסציפלינות משפטיות ולא רק מההיבט הנזיקי של התביעה, וייתן מענה לכל הסוגיות העולות מהחומרים שהגיעו לידינו".

מטעמו של אייל גולן סירבו להגיב.

אייל גולן (צילום: ארן חן צלמים)
אייל גולן (צילום: ארן חן צלמים)

> מאיה וג'ובאני רוסו המדגמנים זוגיות בכל מקום, קוטפים כעת קמפיין נוצץ במיוחד. מתברר כי מאיה וג'ובאני התקבלו לתפקיד הפרזנטורים של רשת מרפאות העור והאסתטיקה של ד"ר אלמן. לאחר סיעור מוחות בהנהלת החברה כשהועלו מספר טאלנטים ארציים מהאיי ליסט, הוחלט בחברה בסופו של דבר כי מאיה וג'ובאני הם הזוג המנצח שיקטוף את הקמפיין הנחשק. על הפרק טיפולי יופי שונים, הפקות צילומים, פרסומי דיגיטל ועוד. בקיצור- כך ייצא הזוג מטופח ויפה אף יותר.

ג'ובאני רוסו, מאיה פישל (צילום: בר מדיה)
ג'ובאני רוסו, מאיה פישל (צילום: בר מדיה)

> לאחר שגילו במשלחת ראש הממשלה נפתלי בנט כי הפגישה עם הנשיא פוטין מתארכת לקראת כניסת השבת, התקשרו לרב שלום לזר, שהתגייס מצדו למשימת האירוח. ואכן סעודת השבת של המשלחת התקיימה בבית מלון, בהשתתפות ראש הממשלה, שאותה ניהל וערך רב העיר סוצ׳י ושליח חב"ד, הרב לזר. במהלך הארוחה התכבד בנט לומר דברי תורה ושיבח את שליחי חב״ד, שאותם הוא מעריץ על מסירותם הרבה מסביב לעולם.

כבוד הרב, אני מקווה שאלקין לא נרדם בארוחה.
“ההחלטה להישאר לשבת התקבלה ברגע האחרון, כשלוש שעות לפני הדלקת נרות. היינו ערוכים מראש למקרה שיהיה תרחיש כזה, אבל עם כל זאת, לארגן אוכל כשר למהדרין בסוצ׳י בכמות כזו - זה מבצע. ראש הממשלה הודה לפני קבלת השבת לכל חברי המשלחת ולכל הצוות על הכוחות והמאמצים שהם השקיעו להצלחת המפגש. הוא סיפר על פרשת השבוע והלקח שהוא לומד ממנה. כל המשלחת שרו יחד ׳שלום עליכם, מלאכי השלום׳, ולאחר מכן ראש הממשלה ביקש ממני לקדש".

> מיכאלה להט, הבת של עפרה שטראוס ודן להט, נישאה לבת זוגה, נוי קאי, ביום שישי שעבר, בחתונה דיסקרטית בנוכחות המשפחה והחברים הקרובים באלפיון.

מזל טוב לאם הגאה, עפרה שטראוס.
“אכן מיכאלה ונוי התחתנו בביתנו בצהלה בחוג המשפחה והחברות והחברים של הזוג. שמחה גדולה מאוד. החתונה נערכה בשישי כאשר ביום ראשון היה יום השנה למיכאל. בהחלט שבוע אמוציונלי לכולנו".

 נוי קאי ומיכאלה להט (צילום: שליו אריאל)
נוי קאי ומיכאלה להט (צילום: שליו אריאל)

> הזמר עמירן דביר חיתן בשבוע שעבר את בנו מתנאל עם בחירת לבו, עדי, שהיא במקרה הנכדה של השדכנית של עמירן ואשתו רותי, טובה ציפורן. החתונה התקיימה באולמי דימול פלטינום בתל אביב. את החופה ערך הרב ישראל מאיר לאו, ועל הצד האומנותי הופקדו הזמרים ישי ריבו, ישי לפידות וצמד רעים. גם הזמר דדי גראוכר הפתיע את האורחים - זו הפעם הראשונה שהוא שר לאחר הפסקה של כמה שנים.

> בשבוע שעבר עלו בני משפחת נתניהו לקברו של שמואל בן–ארצי ז"ל, אביה של שרה, כשאיתם מעגל מצומצם של ידידים שהתאספו בהר המנוחות בירושלים, ביניהם נתן אשל, בני ציפר, דודו פישר ודדי גראוכר.

שלום לבני ציפר, נשאת כמה מילים לזכרו?
“כן. דברים יפים ומרגשים".

מה למשל?
“ניתחתי את אחד משיריו היפים ודיברתי על התכתובת שהייתה בינו לבין פרופ' קלאוזנר".

איך לדעתך בת הזוג של אבנר? יצא לך לדבר איתה בטקס?
“לא שמתי לב לדברים האלה. באתי בשביל לחלוק כבוד לזכרו של שמואל בן–ארצי, שהיה משורר וסופר שלא זכה לתהילה בחייו, שלא בצדק, אם כי הוא מעולם לא חש שום מרירות על כך".

שרה בטח ממש התרגשה.
“כולם התרגשו. אם כי זו לא הפעם הראשונה שאני מדבר וכותב עליו".

בני ציפר, שרה נתניהו (צילום: מרינה וסרמן סמסון)
בני ציפר, שרה נתניהו (צילום: מרינה וסרמן סמסון)