נדמה שהתקופה האחרונה עבור השחקן המצליח וויל סמית היא תקופה של גילויים וחשבון נפש, ואחרי שלאחרונה חשף בראיון לראשונה כי הוא ואשתו ג'יידה נמצאים במערכת יחסים פתוחה, הוא מספר עוד פרט מפתיע על חייו האישיים. בשבוע הבא תעלה סדרה דוקומנטית חדשה של סמית הנקראת "Best Shape of My Life" בו הוא מתעד את המסע שלו לחזרה לגוף חטוב ובריא. אך מסתבר שלמרות שההליך שעבר היה אמור להתמקד בצד הפיזיולוגי של הגוף, הוא גילה במהלכו דברים חדשים על הנפש שלו.  

וויל סמית (צילום: צילום מסך יוטיוב)
וויל סמית (צילום: צילום מסך יוטיוב)

בטריילר של הסדרה, שתעלה בשמונה בנובמבר, רואים את סמית יושב סביב שולחן עם ילדיו ווילו, ג'יידן וטרי וחושף "הייתה תקופה בחיי בה שקלתי לקחת את החיים שלי ולהתאבד". בעוד שטרם ברור באיזה נקודת זמן בחייו היו המחשבות הללו, בקדימון לסדרה יש המון רגעים מרגשים בו נראה השחקן מתדווה על הרבה דברים וטוען "אני הולך להראות לעולם כמה מעט אני יודע על עצמי".

זו לא הפעם הראשונה שמשפחת סמית מדברת בפתיחות על התמודדות עם בעיות נפשיות, הבת ווילו סיפרה על בעיות החרדה שלה בעבר, אשתו ג'יידה סיפרה על התחושות השליליות בנוגע לעבר שלה כמכורה לסמים ואלכוהול וכעת תורו של אב המשפחה להתמודד עם הבעיות שלו בפני המצלמה.

וויל סמית' (צילום: אלוני מור)
וויל סמית' (צילום: אלוני מור)