יותר מחצי שנה עברה מאז יצא הקומיקאי רמי ורד מבית "האח הגדול" והחליט לרדת למחתרת ולא לקחת חלק בשום אירוע או חגיגה שקשורה להפקה. לא פעם חלק את הכעס שלו על ההפקה אבל בראיון שהעניק ורד לגאולה אבן בחדשות "כאן", הוא חשף לראשונה את רגשותיו נגד הפקת "האח הגדול" והאח הגדול, עצמו העורך רועי עוז כשהאשים אותם בדברים קשים ולא מוסריים שעשו לו לטענתו.  "אין לי מילה טובה אחת להגיד לא על התוכנית, לא על העורך שלה, לא על חברת ההפקות ולא על הערוץ ששידר את זה. זה אוסף של חוסר מוסריות, אתה פוגש פסיכולוג פעם בשבוע שמשקר לך, שמתמרן אותך אתה מקבל מידע חסר, ומשדרים בעיקר את מה שצהוב, ומשדרים את הרבע שנייה שאתה מתעצבן".

"עשו לי שם סוג של רצח, הכל עניין של עריכות זה בסופו של דבר ריאליטי"., גאולה אבן שאלה "כלומר אני לא גבר מתעלל בניגוד לאיך שהוצגתי"? ורד השיב ואמר "אני? אני אפילו לא אגיד את זה, הייתי נשוי משנת 84 עד לפני שלוש שנים. להגיד עליי כאלה דברים את יודעת, אני אפילו לא מתכוון להתנצל על זה שהתפרצתי פעם או פעמיים בארבעה חודשים של התעללות פסיכולוגית. הם קיבלו תמונות שהיו אמורות להגיע אלי מהבן שלי והם לא העבירו לי אותם. הם שיגעו את המשפחה שלי, את גרושתי, הם חשפו את הבת זוג שלי, הם עשו דברים איומים מבחינה מוסרית ואני לא אסלח להם, אבל זה לא יעזור שאני לא אסלח להם". 

מהפקת התוכנית "האח הגדול" נמסר בתגובה: ״הקטעים המוצגים בתכניות הערוכות של ״האח הגדול״ משקפים את אירועי הימים שקדמו לשידור, ועל השידורים החיים מוטלת צנזורה במקרים חריגים הדורשים זאת. יובהר כי כל הדיירים מלווים באופן אישי על ידי אנשי הפקת התכנית, בהם צוותים רפואיים וסוציאלים מיומנים ומקצועיים, הפועלים בכפוף לכללי אתיקה נוקשים. כל זאת נועד במטרה להגן ולשמור על הדיירים, שמודעים לכך שחייהם הפרטיים טרם כניסתם לבית, והתנהלותם בזמן השהייה בו - יהפכו לציבוריים. צר לנו שבמקום לקחת אחריות על התנהלותו, רמי בוחר להכפיש את אנשי ההפקה, שעשו כמיטב יכולתם על מנת להגן על שמו הטוב בזמן שהותו בבית, וכן להטיח האשמות נטולות בסיס בפסיכולוג התוכנית, אשר פועל באופן מקצועי וללא דופי. למרות זאת, ועל מנת להמשיך לשמור על שמו הטוב, נשמור על סודיות ולא נגיב לטענותיו״.

רמי ורד (צילום: צילום מסך רשת 13)
רמי ורד (צילום: צילום מסך רשת 13)