בשבוע שעבר קראתם כאן ב- TMI כי כוכב העונה השישית של "האח הגדול", אלדד גל עד בוגר העונה השישית התארס לזוגתו בשנים האחרונות אוראל מרדכי, כעת אנחנו שמחים לדווח לכם על עוד כוכב עבר מהריאלטי הפופולרי ששינה סטטוס ונישא לבחירת ליבו. שלחו מזל טוב לדור דמרי יוצא האח הגדול שהתחתן עם בחירת ליבו עמית ויזל שהיא במקרה גם אחותה של ירדן ויזל, כוכבת המירוץ למיליון. 

לאיזה סלבס יש היום יום הולדת? לחצו כאן 

דמרי, גולש מקצועי למי שפספס פרץ לחיינו על המסך בעונה החמישית של האח הגדול במהלך שהותו בבית ניהל קשר רומנטי ופוטוגני עם אור דניאל היפהייפיה. דמרי ודניאל הפכו במהרה לאחד הזוגות החמים והפופולרים בתעשייה, וחברי המערכת אפילו ביקרו בחדר המיטות בביתם המשותף בשכונת צמרת היוקרתית לטובת ראיון, עוד כשהיו צמד נאהבים עם תוכניות משותפות לעתיד הצפוי.

דור דמרי, עמית ויזל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דור דמרי, עמית ויזל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אלא שאז כזכור, דניאל עזבה את הארץ ללונדון ונישאה לאיש הנדל"ן היהודי מבלגיה ארנו טורה, שם היא חייה חיי גלויה מעוררי קנאה עם בית מפואר, שני כלבים, שני ילדים מתוקים, בגדי מעצבים, חופשות מנקרות עיניים וכל מה שרק תחלמו.  "היא לא הייתה בליגה שלי" כך אמר דמרי אחרי פרידתם אלא שנראה כי דמרי מצא את שאהבה נפשו ואמש נישא לעמית ויזל. הגיעו לעשות צהלולים, ירדן ויזל אחותה של הכלה עם בן זוגה הטרי פלג יריב, אן זיוי, ליאל אלי ואחרים. שיהיה במזל.

View this post on Instagram

A post shared by Yarden Vizel (@yardenvizel)

דור דמרי, עמית ויזל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דור דמרי, עמית ויזל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)