לא מעט עבר על המגישה דנה גרוצקי בשנים האחרונות. היא הספיקה להתגרש, למצוא אהבה חדשה - ובפחות משנתיים להביא עוד שלושה ילדים לעולם! אז שלחו המון ברכות לאמא הטרייה עם החיוך היפה שהביאה לעולם "תאומיקס" בריאים ומתוקים. אחרי ההריון כבד, גדול ופוטוגני במיוחד במהלכו הגישה את "ערב טוב" יחד עם גיא פינס, המגישה הגיעה לבית החולים וילדה את התאומים, בן ובת שיצטרפו לג'יה בת השנה וחצי ואלכס בת ה-6, בתה של גרוצקי מנישואיה הראשונים.

החברים בהלם: דנה גרוצקי בחדשות מפתיעות בנוגע להריונה - לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by @danagrotsky

רק בשבוע שעבר יצאה המנחה לשמירת הריון לפני הלידה, כשפרסמה הודעה בה כתבה: ""הגעתי לשבוע 36, הריון תאומים מוגדר ככזה בסיכון גבוה. סטטיסטית אחוז גבוה מההריונות מסתיים לפני הזמן. היה הריון ממש משעמם שזה דבר טוב, מכינה את עצמי לפרק הבא ללידה ובעיקר לרגע אחרי בו אהיה אמא לארבעה. החלטתי להישען לאחור מעכשיו ועד רגע הלידה, להקשיב לגוף שלי שכבר קצת כואב, להרים רגליים ולהמתין".

גרוצקי כזכור נישאה לפני שמונה שנים לחיים שטרן והשניים הביאו לעולם את בתם אלכס אלא שאחרי ארבע שנות נישואים השניים התגרשו. שנה לאחר מכן כבר פצחה בזוגיות עם המסעדן אסף ליס, הזוג התארס לפני כשנתיים והביא לעולם את ג'יה. אחרי שהכריזו כי הם בהריון שני, גרוצקי הפתיעה את כולם כשבישרה כי היא בהריון עם תאומים.

View this post on Instagram

A post shared by @danagrotsky

View this post on Instagram

A post shared by @danagrotsky