סערה גדולה מתחוללת הבוקר ברשתות החברתיות, לאחר שסרטון של דני רופ משידור חי מ"העולם הבוקר" בערוץ רשת 13 הופץ, בו נראה המגיש מתכוון להוריד את המכנסיים ולחשוף איבריו במהלך השידור. רותם ישראל המגישה שלצידו, כמו גם הבנות שהתארחו באולפן נראו כמי שחשו לרגע בחוסר נוחות, שעבר גם לצופים בבית.

המקרה התרחש במהלך פאנל שעסק בשיח על פגיעה עצמית בקרב בני נוער, אליו הוזמנה מקעקעת שמציעה קעקועים בחינם לכיסוי צלקות לבני נוער שניסו לפגוע בעצמם. התקרית השנויה במחלוקת עוררה מיד סערה ברשת והקטע המתועד רץ בקבוצות השונות. ישראל שאלה את דני רופ שהנחה לצידה, "יש לך קעקועים?" כשרופ ענה" "להראות לך איפה" השיב רופ מחוייך "לא" השיבה רותם, "שאלתי אם יש לך קעקועים?" ותוך כדי התרומם המנחה מכיסאו, "שנייה אני אראה לך" והציג כאילו הוא בא לפתוח את המכנסיים מול פניה של המגישה. רותם ההמומה הגיבה " לפעמים הבדיחות שלך כבר לא מצחיקות" . 

 

דני רופ (צילום: אביב חופי)
דני רופ (צילום: אביב חופי)

בעקבות המקרה, דני רופ מושעה מהגשת שידורים חיים ברשת 13, עוד נמסר מרשת 13: "ההתנהלות לא הולמת והמקרה מטופל".

תגובותו של דני רופ: "בעקבות אירועי הבוקר: ממרחק מספר שעות מהשידור, אני מבין יותר את הסיטואציה, לוקח עליה אחריות מלאה ומתנצל בפני כל מי שנפגעה ונפגע. בהזדמנות זו, מעדכן ששוחחתי עם רותם (שאישרה לי לציין זאת), התנצלתי בפניה על הרגע המביך שגרמתי והקשבתי למה שהיה לה להגיד בנושא. יחסינו היו ונשארו טובים וחזקים. אני קשוב לביקורת ומקבל אותה".