מי אתה?
גיל מרנץ, בן 26, זוכה ‘נינג‘ה ישראל‘ 2019, בזוגיות, מתגורר ברמת גן. כעת פתחתי את מתחם הנינג‘ה הגדול ביותר בישראל - האקדמיה לנינג‘ה - בראשון לציון. זהו המתחם הראשון מסוגו בארץ, ואני שותף בו והמנהל המקצועי שלו. המטרה היא לקחת ילדים, נוער ובוגרים ולהעביר אותם תהליך של העצמה אישית דרך סוגי הספורט במתחם. בנוסף, ייסדתי את איגוד הנינג‘ה בישראל (לא לבדי), אני מרצה, מאמן ואיש עסקים (בתחילת דרכו), מתכנן לשנות את מערכת החינוך בישראל״.

מתי נוספו לך הכי הרבה עוקבים: כשזכית ב״נינג׳ה״ או כשאסי או רותם העלו תמונות שלך?
“האמת, אחרי הפרק שנפלתי בקוביות, בעונה השלישית. כנראה שההתמודדות שלי על המסלול אחרי הנפילה הייתה משהו שממש השפיע על אנשים. עד היום מדברים איתי על זה“.

ב-90% מהוויז׳ואלים שלך אתה נטול חולצה. זה מביא יותר לייקים?
“חחחח, זה חלק מהתפקיד בתור נינג׳ה... סתם. כנראה שזה מביא עוד לייקים, אבל זה בעיקר כי ככה אני מתאמן“.

האם האינסטגרם הוא הדבר הראשון שאתה פותח בכל בוקר?
“ממש לא, אני משתדל לדחות את זה כמה שיותר. אני חושב שבריא יותר לא לצלול לרשת החברתית ברגעים הראשונים של היום שלך. קודם כל שגרת בוקר - צחצוח שיניים, שטיפת פנים, איחול ‘יום טוב‘ לעצמי, נסיעה לאקדמיה, קפה, סידור, משימות, ורק אז מגיע האינסטוש, וגם זה לא תמיד“.

תמורת כמה כסף תסכים לגלח את הזקן שלך בשידור חי באינסטגרם?
“אני מת לשכנע את ג׳ילט שיעשו איתי משהו סטייל נינט בזמנו. אם אתם קוראים את זה, שתדעו - אני גמיש במחיר“.

נדמה שאתה לא משתף יותר מדי דברים אישיים, אלא רק מקצועיים. זה מביך אותך?
“דווקא אני מעלה נוהל שאלות ותשובות כל שבת. לאחרונה היו המון שאלות על האקדמיה בעקבות הפתיחה, אבל אני תמיד משתדל לשתף את המחשבות והדעות שלי על דברים מחוץ לעולם הספורט, בעיקר בנושאים מנטליים, רגשיים ורוחניים. אני משתדל שזה יהיה בהתאם למה שמעניין וחשוב לעוקבים שלי“.

האם נשים מתחילות איתך באינסטגרם?
“הייתה מישהי ששלחה לי סרטון שלה מדברת ומציגה את עצמה, ואת זה שלדעתה זו דרך מקורית להתחיל איתי. היא רצתה להיות יוצאת דופן. זה היה חמוד רצח, וממש הערכתי אותה! לא קרה עם זה כלום, כי בדיוק התחלתי לצאת עם בת הזוג שלי, אבל אני לגמרי תומך באקטיביות של נשים“. 

גיל מרנץ (צילום: עודד קרני)
גיל מרנץ (צילום: עודד קרני)