באחווה סיטבון הצופים התאהבה כבר בעונה הראשונה של "חתונה ממבט ראשון", ביום בהיר אחד פרצה כוכבת הריאליטי לחייכם ועם הזמן סחפה אותכם עם ההתפתחויות בחייה. אחרי שהשידוך שלה לטל כוכבא אותו פגשה לראשונה מתחת לחופה לא צלח, למרות שהחליטו להמשיך יחד אחרי 42 הימים של התוכנית, היא התאהבה ביונתן רונן, כוכב הריאליטי מהזכיינית המתחרה "כמה רחוק", שם גם הוא ניסה למצוא אהבה.

ללא עזרת אנשי הפקה או מצלמות השניים התאהבו, היא עברה בשבילו לספרד, הם אמנם נפרדו לתקופה קצרה אבל חזרו, הביאו לעולם לפני כשנה ילד ראשון ומחר (שישי) יינשאו. רגע לפני החתונה, והפעם מבחירה אמיתית שלה, החליטה סיטבון לעשות חשבון נפש ושיתפה את העוקבים שלה עם התובנות אליהן הגיעה בעקבות ההתפתחויות של חייה.

"המסע שלי היה קצת הפוך, קודם עברתי מדינה, אחר כך בא דניאל ורק בסוף באה החתונה שהיא בעצם ההתחלה של הכל. כל התהליך הזה חיזק אצלי את העניין שהדברים קורים בזמן המדוייק להם. לכל דבר בדרך הייתה סיבה וכל דבר בא בטיימינג המושלם שלו וכל הדרך הביאה אותנו לרגע הזה היום שאנחנו בוחרים אחד בשניה מהסיבות הנכונות. לא הייתי משנה ולא חצי דבר בסדר של הדברים. כתבה והמשיכה "לא הכל תמיד קורה לפי התוכניות, לפעמים הדרך הפוכה וקצת אחרת אבל היא בדיוק מה שנכון ומתאים לנו".