בהמשך לחשיפה הבלעדית שלה משישי שעבר על התחקיר המתהווה בנושא גל אוחובסקי, ששודר השבוע ב"כאן", שוב עלתה אצל ליאורה השאלה אם המציאות עולה על כל דמיון, שלא לדבר על סוגיית המוסר הכפול: מתברר שאוחובסקי ובן זוגו הנצחי איתן פוקס עובדים בחודשים האחרונים על סדרה שעוסקת בתופעת ה–me too. פרק מיוחד בסדרה היה אמור להיות מוקדש לרב מוטי אלון. איתן פוקס העדיף שלא להגיב לפנייתה של ליאורה, שניסתה לבצע בירור מעמיק יותר של העניין.

>היועץ האסטרטגי ואיש העסקים משה גאון מגאון אחזקות עסוק בימים אלה בחיפוש אחרי נגן ללהקה שלו. "להרכב שלנו דרוש מתופף אוהב ומוכשר במוזיקת בלוז רוק. ההרכב כולל - שתי ליד גיטר ובאס", כותב גאון. "ההרכב מנגן יחד כשנה ומחפש מתופף להחליף חבר שנאלץ לפרוש מסיבות אישיות. מרכיבי אישיות חובה: ווייב חיובי וכישרון טבעי למוזיקה, ראש פתוח וגמישות, אהבת בלוז רוק אמיתית. מוזיקה כתחביב ותשוקה לא כמקצוע חיים ופרנסה. מחויבות להרכב ומגורים באזור המרכז. החזרות מתקיימות בחדר חזרות בתל אביב פעם בשבועיים–שלושה. עדיפות לנגנים בני 30–50 שרוצים ללמוד ולהשתפר. צרו קשר איתי בפרטי".
גאון, הוצפת בפניות?
"יש פניות. כל מתופף חובב עם כישרון ואהבה למוזיקה מוזמן לפנות אליי באישי".

משה גאון (צילום: אביב חופי)
משה גאון (צילום: אביב חופי)

>עופר לפלר, דובר רשות שדות התעופה, נתפס נוסע במהירות מעט מופרזת באזור אילת. בקשתו של לפלר להעביר את הדיון המיועד מבית משפט לענייני תחבורה באילת לבית משפט בתל אביב, קרוב לבית ולנתב"ג, אושרה.
לפלר, כדבר הבדיחה הישנה: נהגת מהר מדי או טסת נמוך מדי?
"לצערי בזמן הנסיעה לאילת אשתי, טלי, אשר מתפקדת כמובילאיי אנושי, לא הייתה איתי. פחות 10 קמ"ש ושמירה על חוקי התנועה מצילים חיים. סעו בזהירות ושמרו מרחק".