טיסת Aegean A3924 מאתונה לישראל. אייל גולן ואשתו דניאל גרינברג, חמושים בזוג חברים, יושבים כמובן בביזנס. מישהי עם תינוקת נכנסה לקודש הקודשים, וגרינברג אומרת לה שהיא יכולה לשמור עליה אם היא רוצה, והוסיפה שאם התינוקת תבכה, היא יודעת גם איך להרגיע אותה.
גרינברג, הרגע קיבלת צל"ש מליאורה.
"אחרי ארבעה ימים בלי הילדים שלי, לראות תינוקת זה כמו כדור הרגעה".

>עד המדינה עו"ד ניר חפץ, שצפוי להעיד לקראת סוף החודש במשפט נתניהו, הגיש ערר לפרקליט המדינה, עו״ד עמית איסמן, נגד החלטת הפרקליטות לא לחקור תלונה שהגיש במשטרה נגד השדר יעקב ברדוגו ויאיר נתניהו. ברדוגו ונתניהו ג'וניור סירבו להגיב.

ניר חפץ (צילום: אבשלום ששוני)
ניר חפץ (צילום: אבשלום ששוני)

>לידן, אשתו של אביר קארה, סגן שר האוצר, חטפה תביעה על סך כ–150 אלף שקל מאדם בשם ב' (השם המלא שמור במערכת), שהיה שותפה העסקי.
ב', מה בדיוק קרה ביניכם?
"לא מעוניין להיכנס לזה ולא להגיב".
אביר קארה, מה תאמר?
"היטפלות תקשורתית לאשת פוליטיקאי בהחלט מתאימה למדורי רכילות. לעניין הפרט הרכילותי: הדברים המעוותים שהבאתם לא נכונים. עצותיי המעשיות לעצמאים: אל תלכו רכיל, השקיעו את זמנכם בבניית העסק. אני, ממסדרונות הממשלה, אמשיך לפעול על מנת שיהיה לכם קל יותר להצליח. זה פשוט עוד ידיעה מקושקשת שהיא בעיקר פשיטת רגל של עיתונות צהובה".

>טום בן זקן, מגן מ.ס. אשדוד והבן של ג'קי, יתחתן ב–11.11. החתונה תתקיים כצפוי במלון "דיוויד אינטרקוטיננטל" בתל אביב, והכלה המאושרת והמעושרת היא רומי הרצברג, הבעלים של מאפיית שיבולת השרון.
ג'קי, מזל טוב. שכחת להזמין אותי לתאריך האטרקטיבי.
"תודה רבה".