אחת הנוסעות בכביש 6 הייתה מעורבת בתקרית קשה שכמעט הובילה למותה בשישי האחרון בשעות הערב. במהלך נסיעה במהירות של 120 קמ"ש התפוצץ צמיג רכבה, והיא מצאה את עצמה מאבדת שליטה על הרכב בכביש המהיר, מסתחררת ועפה בין הנתיבים, אלא שהזמר אברהם טל שהיה שם בדיוק מאחוריה, בזמן הנכון וברגע המתאים, קלט את מצוקת הרכב לפניו והציב את הרכב כך שיאט את התנועה ובכך מנע מרכבים אחרים שנסעו במהירות להתנגש בה.

סוף טוב - הכל טוב. רכבה של הנוסעת לבסוף נעצר והנהג ברכב מאחור מיהר לחלצה, ולהרגיע את הנהגת הבוכייה שגילתה שמי שנרתם לעזרתה הוא לא אחר מהזמר המפורסם אברהם טל. בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות תיארה את רגעי האימה והייתה מלאת תודה והערכה לזמר.

"הרכב מאחוריי, שקלט מה קורה, האט את התנועה שאף רכב לא יתנגש בי והתפלל גם הוא שהרכב כבר יתייצב ויעצור. התחלתי לעצור עשרה ס"מ ממעקה הבטיחות והגוף שלי קפא. הוא פתח לי את דלת הנהג והרגיע, נתן לי מים ומעיל ניסה להוציא אותי מהרכב כדי שנעבור לאחורי מעקה הבטיחות. אני בוכה בהיסטריה והוא מרגיע אותי בקור רוח מופתי. אחרי כמעט חצי שעה שאנחנו יחד, ממתינים למשטרה, אני מזהה את הבחור שלידיי, כתבה.

"שאלתי אותו איך קוראים לך והוא עונה במבוכה אברהם. היינו שם שעתיים, קפואים מקור, אמצע הלילה, שעתיים בהם אברהם מנסה להרגיע אותי, לשיר לי שירים, ולהיות שם בשבילי. ביקשתי ממנו שילך ואין סיבה לבזבז את הזמן שלו, והוא אמר אם היית אחותי הקטנה לא הייתי עוזב אותך כאן לבד בחיים. זה לא מובן מאליו שאהיה חשובה לאדם זר יותר מהזמן שלו, הכרתי נשמה ענקית שבאותו לילה הציל לי את החיים, בערנות ובקור רוח של ולנשמה הזו קוראים אברהם טל, והוא הרבה יותר מזמר  מאומן מעבר למה שיכולתי לדמיין".

אברהם טל (צילום: אור גפן)
אברהם טל (צילום: אור גפן)

אברהם טל הגיב לפוסט שהפך להיות ויראלי וכתב: "אתמול בערב הצצתי בנייד שלי ואני קולט גל מטורף של תגובות , טלפונים והודעות ששטפו אותי.. מודה שזה תפס אותי בסוג של הלם, עד כמה דבר שהרגיש לי הכי טריוויאלי לעשות, הפך כל כך ויראלי. חמישי בלילה, מסיים סשן מוזיקה מדהים ועולה על הרכב בדרך הביתה. פתאום אני נקלע לסיטואציה מטורפת, ממש אל מול עיני, רכב שאיבד שליטה ועף בין הנתיבים, כמעט מתנגש ברכבים אחרים או במעקה הבטיחות ובנס הצליח לעצור. מיד עצרתי מאחוריו, ניגשתי, פתחתי את הדלת ומצאתי בחורה בהתקף חרדה של בכי והיסטריה והלב שלי פשוט יצא אליה. סיטואציה מאוד מפחידה. כביש 6, שוליים צרים, אמצע הלילה, משאיות חולפות במהירות חצי מטר מאיתנו וכל מה שמעניין אותי זה רק להזיז אותה אל מעבר לשוליים למקום בטוח, כי ברור לי שככה בדיוק נוצרות תאונות קטלניות בהתנגשות ברכב חונה. עמדנו כשעתיים מעבר למעקה הבטיחות, ממש קפאנו מקור, לבשתי כל מה שהיה לי ברכב שיכולתי ללבוש, חולצות גלישה שהיו לי זרוקות בבגאז' וכובע מצחיק שלא קשור לכלום. ומאז אתמול, אינספור פניות מכל הכיוונים אליי ואל הצוות שלי, בקשות שאתראיין... מה שמרגש אותי בכל הסיפור הזה זה כמה אנחנו צמאים לטוב, כמה התעייפנו מחדשות רעות".

"עשיתי משהו שאני חושב שכל אחד אחר היה פועל בדיוק כמוני ושעכשיו זה לא הזמן למילים. אני קיבלתי מאותה הבחורה מתנה גדולה. היא סיפרה לי את סיפור חייה, שכמובן לא אחשוף, אבל אומר בכלליות שמדובר בלוחמת בצבא, שנלחמה על חייה והרימה אותם בכוחות עצמה למסלול טוב. דיברנו על הילדים שלי ושיתפתי אותה עד כמה שאני עוד רוצה להתקרב אליהם ובזכות השיחה הזו לקחתי למחרת את הבנים שלי לסופ"ש טיול במדבר שקירב בינינו מאוד. אין פה מקריות. זו מתנה גדולה מאלוהים. הדברים מכוונים בדיוק עילאי, גם מה שקורה לנו במקרה. אני מרגיש בתקופה הלא פשוטה הזו, שבחושך גדול כל אור קטן מאיר למרחק עצום, וכמה שאנחנו צמאים לזה.. תודה לאל שהכל נגמר בשלום, תשמרו על עצמיכם, בעיקר בכבישים, ו...שיהיה לנו שבוע טוב".

אברהם טל (צילום: אור גפן,אביב חופי,רפי דלויה)
אברהם טל (צילום: אור גפן,אביב חופי,רפי דלויה)