ג'קי אזולאי עוררה סערה גדולה ברשת כשהגיבה בסוף השבוע לתמונות שהעלה הגרוש ישראל אזולאי עם ילדיו לרשת וכתב: "אבא מכור". כיאה לאזולאי שלא חוסכת את מה שיש לה לומר, כתבה לו בתגובות: "תספר להם שאתה רואה אותם חצי יום בשבוע, ומצלם תמונות כל השבוע. די עם השקר הזה ישראל".

התגובה של השורדת עוררה זעם גדול בקרב העוקבים שכעסו וטענו כי אזולאי מבזה את אב ילדיה, ומכבסת את הכביסה המלוכלכת שלהם בחוץ. כעת גם הגרוש הטרי ישראל אזולאי מתייחס לראשונה להאשמות של גרושתו. תפסנו את ישראל אזולאי בסופ"ש האחרון במסיבה של המפיק שון בלאיש בשלוותא בנמל תל אביב, שם הגיב להאשמות של ג'קי ובילה יחד עם אלה לי להב, מאיה ג'ריס ועדי ביטי.

רגע אחרי פתיחת הישרדות: ג'קי אזולאי ודניאל בוסי בטיול רומנטי ראשון - לחצו כאן. 

ג'קי אזולאי, ישראל אזולאי (צילום: צילום מסך פייסבוק)
ג'קי אזולאי, ישראל אזולאי (צילום: צילום מסך פייסבוק)

"היא אמא של הילדים שלי, כבודה במקומה מונח, אני את שלי אשמור לעצמי. אני לא צריך להוכיח מי אני בתור אבא. הילדים שלי זה מעל הכל. חשובים לי, אני תמיד איתם, כל הזמן זמין להם ותכלס אני לא צריך להוכיח". עוד נשאל האם נפגע מדבריה והגיב: "אני צריך להיפגע? אני יודע מי אני, אני לא צריך להוכיח מי אני. היא צריכה להתמודד עם עצמה, אלה השלכות שלה. גם כשהיא הייתה בדובאי (אזולאי יצאה לשבוע חופשה עם בן זוגה דניאל בוסי בדובאי) אני עם הילדים.

"היא יכולה להגיד הרבה דברים, במהלך החיים היא יותר מדי מדברת בשמי, היא הוציאה משהו אז אני אחזיר משהו? לא מתכוון להוציא החוצה דברים, אני אשמור לעצמי מה שצריך, מה שביני לבינה זה ביני לבינה ומעבר לזה אני לא צריך להוכיח את עצמי", וסיים בדברים הבאים: "שתתעסק עם עצמה ועם בעלה לעתיד, שתפסיק לחפור אחריי ולרדוף אחריי איפה אני נמצא, איפה אני לא נמצא, אני עושה מה שטוב לי ומה שנוח לי".

ישראל אזולאי (צילום: אור גפן)
ישראל אזולאי (צילום: אור גפן)

שון בלאיש, אלה לי להב, ישראל אזולאי (צילום: אור גפן)
שון בלאיש, אלה לי להב, ישראל אזולאי (צילום: אור גפן)

עדי ביטי (צילום: אור גפן)
עדי ביטי (צילום: אור גפן)