קים קרדשיאן הגישה מסמכי גירושים לבעלה קניה ווסט אחרי שש שנות נישואים - אבל נראה שהראפר המפורסם לא מצליח להפנים שסיפור האהבה שלהם נגמר. בסוף השבוע האחרון ווסט, או בשמו החדש "יה" התארח בפודקאסט אמריקאי וגרם ללא מעט אנשים להרים גבות.

בחודש שעבר מלכת הטראש זכתה לכבוד הגדול והנחתה את SNL, שם סיפרה כי התגרשה מקניה. אך במהלך הראיון שלו בפודקאסט, כינה ווסט את קרדשיאן "אשתו" ואף סיפר- "הפקת התוכנית אילצה את אשתי להגיד 'התגרשתי ממנו' כדי לשחרר את זה, אני מעולם לא ראיתי את המסמכים, אנחנו כלל לא גרושים".

ממשיך הלאה: קניה ווסט מוכר את החווה שעמדה במרכז המשבר שלו ושל קים - לחצו כאן

עוד הוסיף ווסט ואמר "זה לא בדיחה עבורי. הילדים שלנו רוצים שההורים שלהם יהיו יחד. אני רוצה שנהיה יחד". כל ההתפתחות האחרונות ופרץ הרגשות של הראפר מגיע בתזמון מעניין, בדיוק כששמועות עקשניות מדווחות על כך שקים החלה לצאת עם הקומיקאי פיט דיווידסון. מקורבים לקים הבהירו את הסיטואציה ומסרו כי היא מודעת לרגשות ולתקוות של קניה לחזור "הוא עדיין מקווה שהם יצליחו לפתור את הדברים, אך אין שום סיכוי לקאמבק מבחינת קים, לפחות לא כרגע".

מקורב שני לקרדשיאן סיפר לחדשות ערוץ E! כי האמא לארבעה יודעת מה ווסט מרגיש וזה מאוד ברור לה שהוא לא רוצה להתגרש והיה שמח אם הייתה שוקלת את זה מחדש, אבל לדבריו "קים ניסתה במשך המון זמן לשקם את היחסים עד שזה הגיע לנקודת שבירה, מוקדם יותר השנה - שהביאה לגירושים".