אחרי המחיר הכבד ששילמה גל גברעם על פליטת הפה שלה בראיון שהעניקה על החולים שמתו מהקורונה, מגיע תורה של הדוגמנית יעל שלביה. שלביה דוגמנית ישראלית מצליחה בניכר, התראיינה באחד מגופי התקשורת וסיפרה על השינוי התזונתי שעשתה: "במהלך טיסה עם בן זוגי הוגש לנו קינוח, וכשבאתי לאכול אותו ברנדון אמר לי: 'למה זה טוב?'. הוא צדק וממש מהרגע הזה החשיבה שלי השתנה".

עוד הוסיפה: "אישה שמנה עלולה להיות פחות בריאה". שלביה שמדגמנת מודל יופי רזה, לא תיארה לעצמה שהציטוט שלה יעורר זעם גדול ברשת שלביה המשמשת דוגמא לנערות צעירות, הואשמה כמי שמעודדת בולימיה ואנורקסיה. בין המבקרים בלטה יהודית באומן, אשתו של שימי תבורי, שנאבקת מזה שנים עם מחלתה הקשה של בתה קארין באומן הסובלת מבולימיה ואנורקסיה ושוקלת 27 קילו.

יעל שלביה (צילום: עירד נצר)
יעל שלביה (צילום: עירד נצר)

תבורי זעמה על שלביה וכתבה: "זאת יהודית באומן, אמא של ילדה שהמצב שלה קשה מנשוא והיא מחליטה למות ולהרעיב את עצמה בגלל דיאטות, דפוסי אכילה והגישה למראה חיצוני. גברת יעל שלביה - אל תכנסי לעולם הזה ואל תהפכי את חייהן של בנות צעירות שפועלות לפי דפוסי מחשבתך להיות חטובה ורזה. את לא עוזרת לילדות. את מכניסה אותן לעולם האפל של מצבי בריאות רזון ואנורקסיה. לכל הילדות בעולם מגיע לחיות ולקבל את גופן כמו שהוא. תתנצלי בפני ילדות שמביטות בך ולוקחות דוגמא. אני כועסת על כל אלו שמכניסות את התסכול שלהם לכתבות ומתאהבות ברזון עם משקל של מוות, תתביישי. אני נלחמת יום יום עבור הבת שלי בכדי להשאיר אותה בחיים. אני אעשה הכל בכדי שהכנסת תמנע מכן להכניס אייטמים של הרס".

יהודית באומן, שימי תבורי, קארין באומן (צילום: פרטי)
יהודית באומן, שימי תבורי, קארין באומן (צילום: פרטי)