הזמר ושופט "האקס פקטור", אביב גפן, מראה לאחרונה סממנים של התקרבות לדת. אחרת איך תסבירו את העובדה שאמש נצפה הזמר יחד עם בנו אליוט מסייר ברחובות העיר בני ברק, דבר שיפתיע מאד את מי שמכיר את ההיסטוריה האנטי דתית של הזמר. הזמר אומנם לא חבש כיפה, אבל סייר בעיר יחד עם כוכב הרשת שוקי סולומון וכתב הברנז'ה החרדי איציק אוחנה.

בתום הסיור התיישב הזמר עם חבריו במסעדת "קורניק" לסעוד אוכל יהודי בצניעות. ל-TMI נודע שזה לא הפעם הראשונה של גפן בבני ברק, הוא מגיע מדי פעם בשישי לקנות חלות ואוכל יהודי כשר. הזמר שבמרוצת הקריירה שלו התבטא לא פעם באופן אנטי דתי, עשה תפנית גדולה בשנה האחרונה והחל להתפייס עם המגזר החרדי כשהתבטא לטובתם בראיונות שונים.

אביב גפן (צילום: באדיבות איציק אוחנה ו'הרבנית של האינסטגרם')
אביב גפן (צילום: באדיבות איציק אוחנה ו'הרבנית של האינסטגרם')

כזכור, רק לפני שנה בשיאה של מגפת הקורונה, עלה גפן על במת "זאפה בסלון" בקשת 12 והקדיש את השיר "עורי עורי" לתושבי בני ברק לאור הביקורות הנוקבות שקיבלו כשלא נשמעו להנחיות הקורונה, ואמר: "לאור מה שקורה חשוב לי להגיד אני אוהב את בני ברק. יש שם זמן אחר, מנותק מהעולם החילוני. הם בחרו באלוהים ואני במארק צוקרברג. הם לא על גוגל זמינים ומעודכנים ואסור להאשים אותם". בתמורה קיבל הזמר מכתב הערכה והוקרה מראש עיריית בני ברק על קירוב לבבות ואיחוד בין חרדים לחילוניים.  

אביב גפן (צילום: אור גפן)
אביב גפן (צילום: אור גפן)