הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" נמצא בשיאם של הליכי ליהוק לעונה החדשה שחוזרת למסך אחרי תשע שנים. לוסי איוב מנחת האירוויזיון לשעבר, נבחרה להנחות את ריאליטי הריקודים ובהפקה נמצאים בליהוקים אחרונים המתמודדים המפורסמים הבאים שיפזזו על הרחבה.

ל-TMI נודע כי עורך הדין הפלילי בן מעוז, שמייצג את שירה איסקוב בפרשה הידועה, קיבל פנייה מהפקת הריאליטי להשתתף בעונה החדשה שתעלה על המסך בשנה הבאה. זאת לא הפעם הראשונה שמעוז מקבל פניה להשתתף בתוכנית ריאליטי, כשבעבר הגיע עו"ד מעוז לאודישן של "הישרדות" ולבסוף סירב בנימוס.

שירה איסקוב בדיון בבית המשפט (צילום: שי מכלוף, וואלה!)
שירה איסקוב בדיון בבית המשפט (צילום: שי מכלוף, וואלה!)

עו"ד מעוז כבר שוחה היטב בביצה כי חוץ מפרשת שירה איסקוב, שהפכה לאחת הפרשות הגדולות בתקשורת הישראלית, כשבעלה של איסקוב אביעד משה, ניסה כזכור לרצוח אותה עם מערוך וסכין לעיני בנם. מעוז ייצג לא מעט תיקים מתוקשרים של ידוענים. בימים אלה הוא משמש פרקליטם של מתלוננות בפרשת שי אביטל שנמצאת בעיצומה של חקירה משטרתית. בעבר ייצג ידוענים בתעשייה כמו יוצאת "האח הגדול" מגי טביבי בסכסוך שלה מול הסוכנת, ליהיא גרינר ופליטת הפה לשוטר, יוצא "האח הגדול" טאי שרקי,  יוצאי הריאליטי האחים קשתי בפרשת האלימות עם שומר הבניין ואחרים.

ליהיא גרינר ועו
ליהיא גרינר ועו