לא פעם שיתפה שיר אמלמליח את הקשר המיוחד שלה עם סבתה ואיזה השפעה אדירה הייתה על חייה. לפני שלוש שנים היא נפטרה וכמה ימים לאחר מכן פגשה הדוגמנית היפה את מייקל זנזורי, מי שהיה לימים בעלה ואב בנה. "אני מרגישה שסבתא שלי שלחה לי את מייקל" סיפרה בראיון. לפני מספר חודשים פתחה אלימלח עסק חדש להלבשה תחתונה הנושא את שמה של סבתא ועכשיו לראשונה היא חושפת בכאב את סיפור הפרידה ממנה, וחוזרת לימים בהם נפטרה.

שיר אלמליח בהריון שני - מהגרוש שלה! - לחצו כאן

התחלה חדשה אחרי הגירושים: הצצה לבית של שיר אלמליח - לחצו כאן

"היום לפני 3 שנים הייתי בפריז, בדרך לדיסנילנד עם חברים (בפעם הראשונה בחיי), יושבת ברכבת עם חברה, ופתאום מקבלת שיחת טלפון מאמא שלי שמבשרת לי שסבתא שלי גוססת ושאני צריכה לחזור בדחיפות לישראל. וואו, לא אשכח את היום הזה בחיים! בכיתי את נשמתי ברכבת, חברה שלי לא הצליחה להרגיע אותי והיום הזה שהיה צריך להיות כייפי הפך להיות סיוט". שיתפה

"ממש ניסיתי לשמור על קור רוח כדי לא להרוס להם את החוויה ואת הכייף אבל זאת היתה הפעם הראשונה בחיי שפשוט לא הצלחתי לעצור את הדמעות. לא אשכח את הלילה הלבן ההוא שכל מה שחשבתי לעצמי הוא 'הלוואי שהיא תחכה לי'. הבוקר הגיע סוף סוף, הגעתי לשדה התעופה בפריז, מחייגת כל דקה להורים שלי כדי לוודא שלא איבדתי את הרגע האחרון שלי איתה, ממריאה ולא מצליחה לעצור את הדמעות"

"מגיעה לישראל ויש לנו עוד 3 שעות נסיעה לבית חולים זיו בצפת. מספיקה לראות אותה, איזו הקלה! מחזיקה לה את היד ומלטפת אותה, לוחשת לה שאני אוהבת אותה! היא לא מצליחה לדבר אבל מחזיקה לי את היד חזק ופתאום זולגות גם לה הדמעות. אני אומרת לה שהיא תמיד תהיה בליבי, תמיד איתי, לכל מקום שאלך. לא אשכח את היום הזה לעולם! לפני שיצאתי מהחדר אמרתי לה תודה, תודה שחיכית לי. כשיצאתי מהחדר שלה מיד הודיעו לנו שאלו נשימותיה האחרונות של סבתא והיא נפטרה. הבנתי שגם היא חיכתה לחיבוק שלי בדיוק כמו שחיכיתי לחבק אותה בפעם האחרונה. לא אשכח את הרגע הזה שבו אני בעצם מבינה שלא אראה אותה יותר, אני מתגעגעת אליה כל כך ולפעמים כל כך צריכה את החיבוק שלה! אני אוהבת אותך סבתא! אוהבת אותך בכל ליבי!".