איש העסקים ויזם הנדל"ן אשר בן עוז, שהחליט שמי שתשווק את המרכז לאסתטיקה רפואית “שוגה", שהוקם עבור בתו הקטנה בת ה־12, תהיה המעושרת ג׳ניפר סנוקל, נפרד ממנה לשלום כבר אחרי שבועיים.

בן עוז, אושר ועושר?

“המטרה הייתה לשקם אותה. אני מאחל לה בהצלחה".

סנוקל סירבה להגיב.

ג'ניפר סנוקל, אשר בן עוז (צילום: אור גפן)
ג'ניפר סנוקל, אשר בן עוז (צילום: אור גפן)


>מפגש מרגש בתערוכת הספורט "כוכבים בשמי חדרה", שאוצר תושב העיר, שמוליק כורזים, לשעבר עורך ״ערב חדש״ המיתולוגי וספורטיוי. במפגש הזה התברר כי עדי גורדון, כדורסלן העבר המצטיין, התחיל את דרכו דווקא ככוכב כדורגל בחדרה. גורדון הגיע למוזיאון החאן לצפות בתערוכה, ונדהם כשלאודיטוריום נכנס מאמנו הראשון בהפועל חדרה, יעקב וולטוך, אחרי 35 שנה שהם לא נפגשו בינהם. בסרט, המוקרן בתערוכה מספר גורדון: "זכיתי שמאמני הראשון יהיה יעקב וולטוך. בזכותו הפכתי לחלוץ כובש, שערים״. 
גורדון (מימין) ווולטוך (צילום: באדיבות מוזיאון חדרה)
גורדון (מימין) ווולטוך (צילום: באדיבות מוזיאון חדרה)

> השבוע ציינו בבית יד לבנים באשדוד, את יום השנה למותו של יצחק אילן ז"ל, סגן ראש השב"כ לשעבר. השתתפו, ראש השב"כ, רונן בר, קובי שבתאי, מפכ"ל המשטרה, אהוד אולמרט, שי ניצן, מיכאל מירילשוילי, נשיא הקונגרס האירו אסייתי, יוחנן דנינו, אבי דיכטר, יוסי הדוגמן כהן, יובל דיסקין, הרב יוסי ערבליך, יו"ר ארגון למענכם ועוד.

> הזמרת והמלחינה נוי פדלון, שחתמה בסוכנות של ITM MODELS, במחלקת המוזיקה עם אנה זק ואומני המוזיקה של החברה בניהול של עמרי יערי, עזבה את החברה אחרי חודשיים בלבד.

פדלון, מה קרה?
“תודה על הפנייה, אני בשלבי שינויים בחברת הניהול בתקופה האחרונה, עומרי חבר טוב ופשוט היה לצדי בתקופה האחרונה, ואני מודה לו ולצוות על העזרה והחיבוק".

עמרי יערי, מנגינה עצובה?
“העזרה הייתה כחבר. היא מתפתחת מוזיקלית ושמחתי לעזור לה".

נוי פדלון  (צילום: אלי זקרי)
נוי פדלון (צילום: אלי זקרי)

> שמח בתחנת הרדיו קול ברמה, המשדרת בעיקר לדתיים ולחרדים. התחנה והמנכ"ל, אריאל דרעי, הגישו תביעה לבית הדין לעבודה נגד צבי יהודה הכהן, מי שהוגדר כמנהל ההפקה של התחנה. הכהן מצדו הגיש בתגובה תביעה נגדית בסך יותר מ־700 אלף שקל. התחנה טוענת לנזקים לכאורה שגרם לה הכהן, ואילו הכהן טוען שהוא עשה מעל ומעבר לתפקידו והבעיה היחידה שלו הייתה יושרו ותום לבו.

דרעי, מה בדיוק אתם טוענים נגד הכהן?
“איננו נוהגים להתנהל מול עובדים או עובדים לשעבר מעל גבי העיתון. העניין נדון בבית הדין לענייני עבודה, ואנו בטוחים כי הוא יוציא את האמת לאור".

הכהן לא העביר תגובה עד לשעת סגירת המדור.

> שולמית לבנת ז"ל, מי שנודעה בכינוי “זמרת המחתרות", זכתה ביום ראשון השבוע להנצחה במקבץ גני הילדים החדש בשכונת האגמים בנתניה. בטקס המרגש נכחו בתה השרה לשעבר לימור לבנת, אחיה נועם וראש עיריית נתניה, מרים פיירברג־איכר, שנתנה את הכבוד הראוי: “שיריה וקולה של שולמית לבנת הותירו חותמם על פס הקול התרבותי של מדינת ישראל".

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, השרה לשעבר לימור לבנת והאח, נועם לבנת (צילום: רן אליהו)
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, השרה לשעבר לימור לבנת והאח, נועם לבנת (צילום: רן אליהו)