בשבוע שעבר קראתם ממש כאן שלבנה זוהרים סיפרה על אביו של הבן שלה וקבעה שכל ילד צריך הורים. השבוע רוססה כתובת גרפיטי על חנות הצעצועים שלה בזו הלשון: ״בגדת בקהילה. צפי פגיעה. היום שלך בא״.

זוהרים, חוששת?
״חשוב לי שיידעו איך הקהילה שופטת אותי לא נכון״.

לבנה גוגמן זוהרים (צילום: אור גפן)
לבנה גוגמן זוהרים (צילום: אור גפן)

>אנריקו מסיאס מלך השאנסונרים רגע לפני שהוא חוזר לפריז, חגג אתמול עם הפרומוטר שלו בישראל יואב צמח, בתרנגול הכחול את סיומו של סיבוב ההופעות המוצלח בישראל (7 הופעות). כבר מחכים לשובו.

מסיאס, בן אדרת (צילום: רומי בן אדרת)
מסיאס, בן אדרת (צילום: רומי בן אדרת)

> כבונוס לקהל קוראיה הנאמן, ליאורה מצרפת השבוע למדור את מטר הברכות שהנחית עליה הקבלן היורד, אמיל אברמוב, אחרי שפרסמה את דבר ביקורו בארץ. השגיאות במקור: “את יכולה לעבוד אצלי עוזרת בית. אבל לפני, תפני שוב לרופא שיסדר לך את הפנים ואת האף מחדש, מהסיבה שאני לא מתעסק אם נשים לא יפות כמוך. אני שמך שסוף סוף יש משהו שמוכן להיות אתך ומוכן לסבול אותך. מגעילה שכמוך יש לי צילומים של כול הפניות שלך אלי לקבל כתבות.. לא מתאים לאמריקאי מכובד כמוני להתעסק אם דבר מגעיל כמוך אני שולך ברגע זה כול הפניות שלך אלי לאח שלי עורך דין יעקב אברמוב שיפנה לאחראי בעיתון מעריב שיבדוק את ההתנהגות שלך... לא הבנתי מדוע היה לך את הצורך להזכיר לעולם שאני ישבתי בכלא לפני 22 שנה הרי זה כתוב גם בגוגל ואני גם כותב על זה בפייסבוק אז מה המעניין בכלל בכתבה שלך אותי זה רק מטריד שחברים מטלפנים ואומרים תעבור לומר שלום לפחות. אני מתכונן להגיע הרבה לישראל אני אוהב ישראל יש לי את האחוזה הגדולה והיפה ביותר בישראל ואני לא חייב אגורה לאיש... מה את מנסה לעשות מימני פושע חחחחחחח יש לי קבלות אני גדול במעצמה גדולה ... גרמת לי נזק בפרסום חידוש הכתבה ואני ידאג לסדר זאת כמו שאני יודע לסדר כול דבר".

אמיל אברמוב (צילום: פרטי)
אמיל אברמוב (צילום: פרטי)

> בתיאטרון הקאמרי חיפשו להצגה המבוססת על ספרו של מאיר שלו, “כימים אחדים", שני כדי חלב עתיקים. מי שהרימה את הכפפה הייתה רחלי אבידוב מנהלל, ששלו הוא קרוב משפחתה והסליק שנמצא בביתה מוזכר בספריו. מי שהגיע לאסוף את הכדים הוא מייקל דלאל, מנהל השיווק של הקאמרי, שהוא נצר למשפחה שייסדה את מרכז סוזאן דלאל.

שלו, כד קטן?
“אייטם נחמד. הסליק נזכר ב'רומן רוסי'".

> עו״ד ציון אמיר הגיע ביום שישי למפגש חברים מסורתי במסעדה ביפו וזכה להפתעה מחבריו וחברותיו הקרובים, שחגגו לו יום הולדת ספונטני במשתה שהחל בצהריים והסתיים לקראת כניסת השבת. עלו ובאו איש העסקים אלי אלעזרא, מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר ציון קינן, מפכ"ל המשטרה לשעבר יוחנן דנינו, מפקד חיל הים לשעבר אליעזר (צ׳ייני) מרום. וגם: יורם טורבוביץ׳, פרופ' יפעת ביטון, פרופ׳ לימור עציוני, העיתונאית מזל מועלם, רחל תורג'מן ועו"ד רויטל סויד, שלא ויתרה על המעמד ההיסטורי והגיעה על קביים.