אחרי האשמות הקשות שכתב איש יחסי הציבור רני רהב כנגד ההריון של אסתי גינזבורג, היא משיבה מלחמה ושולחת לו מסר נוקב. עם הדיווחים על ההריון השלישי המתבשל של אסתי גינזבורג המתגוררת בלוס אנג'לס יחד עם בעלה עדי קייזמן ושני ילדיהם, פתח רני רהב חזית נגד הדוגמנית ואיש העסקים שהסתבכו לכאורה בחובות כבדים על פי הדיווחים השונים וירדו מהארץ.

רהב שהיה חברם הטוב ואיש יחסי הציבור של קייזמן וגינזבורג והגן עליהם בשנה וחצי האחרונות מאז שעזבו את הארץ (יש שיטענו כי ברחו), הפתיע אמש את התעשייה כשפרסם שלושה פוסטים נוקבים נגדם. רהב כתב: "כשאנשים חייבים כל כך הרבה כסף לאנשים אחרים הם לא מרחיבים את המשפחה לפני מחזירים את החובות, יש גבול לכל בדיחה, אי אפשר לחיות על חשבון אחרים, בושה. במקומך לא הייתי יוצא מהבית עד שהייתי מחזיר הכל עד הגרוש האחרון".

"יש גבול לכל בדיחה": אסתי גינזבורג בהריון - ורני רהב הגיב בזעם - לחצו כאן. 

View this post on Instagram

A post shared by rani rahav (@mr_rahav)

גינזבורג בחרה להתייחס לפוסטים שפרסם איש יחסי הציבור המצליח ומי שהיה עד לא מזמן אחד מחבריהם הטובים, מבלי להזכיר את שמו וכתבה: "לעולם אל תתחרט שאתה נחמד ומכבד את האנשים הלא נכונים. ההתנהגות שלך אומרת הכל עליך, וההתנהגות שלהם אומרת יותר עליהם", וסיימה בתיוג: "Karma is a bitch".

אסתי גינזבורג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסתי גינזבורג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)