איתמר עמי שעבר לטענתו מכבש של ביקורות ומסע השמצה מצופי "חתונה ממבט ראשון" והמבקרים, החליט לצאת בקמפיין לניקוי תדמיתו וכחלק מהמסע שכר משרד יח"צ לניהול משברים. כצעד ראשון בחר לעלות אמש (שני) סרטון בו הוא משיב לתגובות העוקבים על התנהלותו.  

לאחת העוקבות שכתבה שגם היא בלתי נסבלת כמו העונה הזאת ולכן אולי היא מתאימה לעונה הבאה, השיב: "אני רוצה את פרס הריאליטי לפוסט טראומה. לא מהתוכנית ואפילו לא מהשידוך (שימו לב לאפילו). רק מהפרשנים, אלה גיבורי המקלדת שיש להם דחף עז להיות כל הזמן צודקים. יושבים כמה שעות ומקלידים טור דעה רק כדי לחגוג עליך. אם את מאמינה בקשקוש הזה של אין פרסום רע, אז אני מכיר כמה מלהקים מעולים, אבל אם את מאמינה בלמצוא אהבה, אז לא". 

אחרי המתקפה ברשת: איתמר עמי מתכונן לקרב בצעד חריג - לחצו כאן. 

איתמר עמי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
איתמר עמי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)

לאחת העוקבות שכתבה לו: "לכל זוג יש סיפור אהבה שהוא רק שלו, חוץ מאיתמר, לו יש סיפור אהבה שהוא רק שלו עם עצמו". עמי השיב: "אני בן 33 גר בתל אביב, תכלס אין בי שום דבר מיוחד ויוצא דופן. זה לא אומר שאני לא אוהב את עצמי, כי אני כן, רוב הזמן אני אוהב את עצמי. כי אם לא הייתי אוהב את עצמי לא הייתי יכול לאהוב אף אחד אחר. אני מאמין שזוגיות בריאה עם אהבה יכולה לצמוח רק אם כל אחד מהצדדים אוהב את עצמו". לאחת העוקבות שחשפה שהיא ילדה בדיוק על פרק "חתונמי" כתב לה: "איזה כיף לכם. לא משנה מה שלא ילך לריאליטי". על המריבות עם קארין הסביר: "כשמנסים לדחוס כמה ימים לכמה שניות של פריים - מפילים דברים".

קארין ואיתמר, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
קארין ואיתמר, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)