המתמודדת הכי מצחיקה על האי, אלה אייבנדר, נטשה בעצבים סט צילומים שנערך בשבוע שעבר לשורדות של עונת ה-VIP של "הישרדות"  לכתבה שעסקה בדימוי גוף. אז, מטעמה של אייבנדר מסרו כי השורדת לא חשה בטוב ולכן נאלצה לעוזב בעיצומם של הצילומים בעוד דיווחים מהסט מסרו כי הסיבה האמיתית שהיא עזבה זה כי לא אהבה את עצמה ואת גופה בצילומים. 

כעת מסבירה אייבנדר בחשבון האינסטגרם שלה למה באמת היא עזבה את הסט וחושפת כי הרגישה שאנסו אותה פסיכולוגית. "לכל אישה יש ימים שהיא לא מרגישה נוח עם עצמה ולא מרוצה מאיך שהיא נראית. זה קרה לי בדיוק לפני הצילומים, גם עליתי במשקל, וגם הייתי לפני מחזור עם נפיחות בבטן ובפנים. יום לפני ביקשתי לא לבוא כי הרגשתי נפוחה אמרו שלא ניתן לבטל אבל הבטיחו שלא אצטלם עם הלבשה תחתונה" שיתפה.

אלה אייבנדר (צילום: מיכה לובטון)
אלה אייבנדר (צילום: מיכה לובטון)

"באתי לצילומים עם כאבי בטן ונפיחות וראיתי שהבגדים הם הלבשה תחתונה, בגד גוף או טופים קצרים. יצאה לי הבטן מכל מקום אפשרי, החזה שלי שגם ככה גדול נראה כמו שני אבטיחים לפני מחזור, זה לא סוד שאני רוצה לעשות הקטנה". אמרה והוסיפה "עליתי על הסט מרגישה לא נוח עם עצמי והצלם קרא לי בשמות לא נכונים וכל הזמן תיקנתי אותו, מלא אנשים מסביב, אני עומדת חצי ערומה, כמעט בוכה ואנשים פשוט צוחקים ממני. אמרו לי 'אם את לא רוצה להצטלם עם בגד גוף את יכולה ללכת הביתה', ואני הלכתי. הרגשתי שעבר עלי אונס פסיכולוגי".

"בכיתי בלי סוף, מהתחלה אמרתי שאני לא מתאימה לכתבה הזאת, עליתי במשקל והכתבה הייתה לדימוי גוף של אישה, אם אני אצטלם זה יהיה שקר לקהל שלי...דימוי גוף זה לא בחירה אם היא רוצה להתפשט, או להצטלם הרגשתי שמעליבים אותי אומרים לי מה לעשות. זה לא קשור לדרמטיות או למקצועיות".

אלה אייבנדר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלה אייבנדר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)