החיים של בריטני ספירס עומדים להשתנות - והפעם זה סוף סוף לטובה. אחרי 13 שנים בהם הייתה תחת חסותו של אביה ג'יימי ספירס שמונה לאפוטרופוס שלה ושלט בכל צעד שלה, אחרי מלחמה ארוכה היא הצליחה לצאת לחופשי ולקבל את העצמאות שלה חזרה. בשבוע שעבר קבע בית המשפט כי תוסר האפוטורופוסות של הזמרת והיא תחזור לשלוט בכספיה ומעשיה ועכשיו, הגיע הזמן שלה להודות לאנשים שעזרו לכל זה לקרות.

תנועת #FREEBRITNEY שהוקמה לפני כשנתיים פמפמה לתקשורת ולעולם כי הזמרת עוברת משהו ונעלמה לאחר שאופזה במוסד פסיכיאטרי בניגוד לרצונה, מאז בסדרה של תחקירים הפגנות וסרטים הם עשו עבודת הסברה ולבסוף עזרו להביא לשחרורה. בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם אמרה ספירס: "אתם מדהימים. הקול שלי הושתק ואויים במשך כל כך הרבה זמן ובזכותכם, בכך שהעלתם את העניין והבאתם אותו לחדשות במשך כל כך הרבה זמן גרמתם למישהו לשמוע אותי" אמרה והוסיפה "אני חושבת במאה אחוז שהצלתם לי את החיים".

עוד באותו הסרטון ענתה על השאלה ששאלו אותה רבים, כשהתעניינו לדעת מה היא מתכוונת לעשות עכשיו כשהאופטופוסות נגמרה ועל כך השיבה: " זו שאלה נהדרת, כרגע אני בעיקר מודה על כל יום שאני יכולה לשמור את המפתחות שלי לרכב, להיות עצמאית ולהרגיש כמו אישה. להיות בעלת כרטיס אשראי בפעם הראשונה או לקנות נרות. זה הדברים הקטנים שעושים את ההבדל ואני מודה על כך".