רגע לפני שחג החנוכה מביא איתו קילוגרמים מיותרים עם סופגניות מטריפות, משיקה "רולדין" 12 סופגניות המרכיבות את הקולקציה של חנוכה 2021, החל מסופגניית התות הקלאסית ועד לפסגת הפטיסרי הצרפתי. מי שהגיעה לטעום מהטעמים החדשים היא הכלה הטרייה, כוכבת "חתונה ממבט ראשון" הגר משה, ללא החתן הטרי, ניר פור שנאלץ לוותר על התענוג בעקבות לחץ עבודה.

בין ביס לביס תפסנו את הגר ושאלנו אותה על התחושות אחרי החתונה, שינוי הטייטל, האם הם מתכננים כבר יורש עצר ומי מהם יצא לחופשת לידה ומה דעתה על בחירת הפסיכולוגים בעונה הנוכחית של "חתונמי". 

הגר משה (צילום: רפי דלויה)
הגר משה (צילום: רפי דלויה)

איך ההרגשה להיות אחרי החתונה?
"הקלה מטורפת".

משהו השתנתה מאז או רק הטייטל?
"בינתיים מרגיש שרק הטייטל. הדברים דיי אותו דבר".

אפשר לומר שאתם עובדים על יורש עצר?
"אוי נו באמת, עבור. עבור, איפה הכפתור?".

שניכם אנשי קריירה, מי יצא לחופשת לידה?
"שנהיה בהריון נחליט, לא חשבנו על זה. כשאני אהיה בהריון, אני אתכנן את החופשת לידה".

את עוקבת אחרי העונה החדשה של "חתונמי"?
"קצת בדיליי אבל כן".

ניר פור, הגר משה (צילום: פיפל פוטוגרפי)
ניר פור, הגר משה (צילום: פיפל פוטוגרפי)

מה דעתך על הביקורת כלפי הפסיכולוגים שלא התאימו טוב השנה?
"זו ביקורת מאוד קשה. יש לי אמון מלא בדני ויעל מהרגע הראשון במיונים ועד היום. הם פסיכולוגים בחסד ואין יותר מוכשרים מהם בתחום. יש פער מאוד גדול בין ההתאמות שהם מנסים לעשות על השולחן. אין להם דרך לחזות איך אנשים יגיבו במאני טיים. אני לא חושבת שההתאמות לא מתאימות. הם מצידם עשו כל מה שהם יכולים כדי שזה יעבוד ומפה זה של הזוג. אי אפשר לומר שאני וניר ביחד בגלל דני ויעל, זה שלנו בסופו של דבר. דני ויעל עשו את המאץ' הראשוני אבל את מחליטה מה את עושה עם זה. אפשר לעבור התאמה התאמה ולראות את ההגיון מאחוריה".

אתם ההתאמה היחידה ששרדה את כל העונות.
"בינתיים. היד עוד נטויה, אי אפשר לדעת מה יצא מהעונה הזאת".

שני חברה טובה שלך. איזה עצות נתת לה לאורך הדרך?
"לא לקחת את הדברים יותר מדיי קשה. לא לשכוח את המטרה שלשמה היא באה לתכנית הזאת. לעשות רק מה שטוב לה. לקחת את הזמן הזה כדי ללמוד על עצמה כמה שיותר ולהתפתח כמה שיותר ולא להתבלבל מכל הרעש מסביב". 

הגר משה (צילום: רפי דלויה)
הגר משה (צילום: רפי דלויה)