אתם רגילים לראות אותם על המסך באולפן מהדורת חדשות 12 כשהם מצולמים לרוב מהמתניים כלפי מעלה, בלוק רשמי בחליפות מהוקצעות, עוסקים בחדשות היום ובנושאים שעל סדר היום. לעיתים, הם אף יוצאים למשימות מסוכנות ומדווחים מהשטח בין הטילים. אבל במצב שגרה, אנשי החדשות יודעים גם להיפטר מהחולצה המעונבת ולעלות על בגדי קז'ואל, שמלות ערב סקסיות ולכבוש את רחבות הריקודים.

לא רק יאן גולן: אלו ארבעת הסלבס שחוגגים היום יום הולדת

קרן מרציאנו וחבריה לערוץ התייצבו בסוף השבוע האחרון בחתונתו של כתב הטכנולוגיה והנדל"ן בתוכנית חיסכון איתמר מינמר שנישא לבחירת ליבו, תום גזלה. מרציאנו הגיעה לחתונה בשמלת מיני, חשפה רגליים לוהטות שתמיד הוחבאו מתחת לדסק החדשות, וגנבה לכולם את ההצגה. עוד הגיעו הקולגות שלה למהדורה בשמלות סקסיות לא פחות ממנה כמו יולן כהן שהגיעה בשמלת סטרפלס חשופה ושסע עמוק, או כתבת החדשות מעיין פרתי.

איתמר מינמר, תום גזלה (צילומים: אור גפן)
איתמר מינמר, תום גזלה (צילומים: אור גפן)

עוד בלטו ברחבה עמליה דואק, אדווה דדון, וגם מגישי החדשות גדעון אוקו, עומרי ברק, בן מיטלמן, יונתן ריגר, מנכל חברת החדשות אבי וייס. כמו כן בלטה השורדת בדימוס מירית וקנין כוכבת העונה השנייה של "הישרדות" ששודרה לפני 13 שנה, וקנין כזכור הייתה בעבר אחד השמות החמים בעולם הריאלטי אך נעלמה מהפרונט במרוצת השנים.