בשנים האחרונות יעל בר זוהר וגיא זוארץ היו טאלנטים קבועים בזכיינית "רשת". זוארץ מנחה מזה שנים את תוכניות הריאלטי המצליחות בישראל, "הישרדות" ו"האח הגדול" וגם היא הופיעה לא מעט על המסך בערוץ בפקידי הנחייה שונים. אך כעת יש טוויסט בעלילה ובר זוהר מחליטה לנסות את מזלה בריאלטי ועוברת לזכיינית המתחרה קשת 12. אז לא, לא מדובר בעוד תפקיד הנחיה או הגשה, אם כי באופן מפתיע הכוכבת תשמש כמתמודדת מן המניין.

לא רק יאן גולן: אלו ארבעת הסלבס שחוגגים היום יום הולדת

יעל בר זוהר לוהקה לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" שחוזרת למסך אחרי שנים של היעדרות. בר זוהר היא הליהוק השני החזק של העונה שצפויה להיות מפתיעה ובועטת עם ידוענים גדולים מהשורה הראשונה לאחר שאתמול פרסמנו כי עדי אשכנזי היא המתמודדת הראשונה שסגרה עם ההפקה חוזה.

יעל בר זוהר (צילום: רפי דלויה)
יעל בר זוהר (צילום: רפי דלויה)

בר זוהר בישרה לעוקבים אחריה ברשתות החברתיות על האתגר החדש בפתח וכתבה: "בחזרה לילדות, מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי לרקוד. את כל הילדות שלי העברתי במתנ"ס השכונתי, הייתי בכל חוגי הריקוד האפשריים, חוג אחרי חוג לא רציתי לחזור הביתה. והאמת? אלה היו השנים המאושרות בחיי. וכמה שאני מתגעגעת לזה, וואוו. אז יאלה קדימה " lets dance" רוקדים עם כוכבים קשת 12."

 מקשת 12 נמסר: "מגישת הטלוויזיה והשחקנית יעל בר זוהר מצטרפת כמתחרה לפורמט הבינלאומי רוקדים עם כוכבים אשר יחזור למסך הטלוויזיה וישודר בקשת 12". 

כבר לא יבלו יחד במסיבות הערוץ. גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: מתן צור)
כבר לא יבלו יחד במסיבות הערוץ. גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: מתן צור)