לכל זמר יש רגעים מוצלחים בקריירה שלו וגם כאלו פחות מחמיאים ואפילו מביכים שעלולים להיצרב לעד ברזומה העשיר עליו עמל במרוצת השנים. ולא, אנחנו לא מתכוונים לרגעים בהם המוזה לא נחתה ולא נכתב להיט כבר שנים, גם לא בגלל פליטת פה מבישה, או הופעה שבוטלה לאכזבת המעריצים,  אלא על זיופים מביכים וצורמים. 

לא רק יאן גולן: אלו ארבעת הסלבס שחוגגים היום יום הולדת

האם זה יכול לקרות לכל אחד? כנראה שכן כי גם לזמר המצליח עומר אדם שכובש שנים את במות ישראל ומופיע מול אלפי אזרחי ישראל ללא פלייבק, זה קרה. סרטון זיופים מביך של הזמר רץ בימים האחרונים ברשת בו נראה הזמר מתועד כשהוא על במה מופיע במסגרת ערב הוקרה ותרומה שלו לילדים חולי סרטן במהלכו ושר את הלהיט החדש שלו "חצי דפוק" בזיופים צורמים ולא נעימים להאזנה שנמשכים מעט יותר מדי.

@davidergi איפה כל אלה שמשווים את עומר לאייל # #פוריו #עומראדם ♬ צליל מקורי - David Ergi

הסרטון הפך במהרה לויראלי ועימו הגיעו גם עשרות תגובות קשות ותדהמה מאחר ומדובר באחד הזמרים המצליחים בישראל. בין התגובות נכתב "החברה שלי בחאפלה לא מזייפים ככה" וואי איזה זיופים, איזה בושות", בין היתר היו גם תגובות רבות שהשוו את אדם לזמר אייל גולן "אף זמר לא יגיע לאייל גולן" ,"לאייל זה לא היה קורה" ועוד. 

מטעם העמותה נמסר: "ניתן רק לדמיין אמן מול כך הרבה ילדים חולים שמחכים רק לראות אותו, ולהבין את השמחה שהוא נותן להם ואת ההתרגשות שזה מעביר בו. קרן חיוך של ילד המלווה ילדים חולי סרטן קיימה אירוע הפנינג לילדים החולים ובני משפחותיהם בהאנגר 11 . הזמר עומר אדם המלווה את העמותה במהלך שנת הפעילות שלה נרתם לאירוע באופן מלא מעבר להופעה דאג לכל הדברים מסביב ולזמרים נוספים שיגיעו לשמח את הילדים, תוך שהוא מעלה אינסוף ילדים וילדות לבמה ונותן להם לשיר איתו להגשים להם חלום ולא היה אפשר לפספס את ההתרגשות שאחזה בו.  הערב היה מלא בשמחה, אושר וחיוכים של הילדים החולים שזכו לצאת לכמה שעות מהשגרה היומיומית הקשה שהם חיים לצד המחלה הארורה לערב כיפי שכולו בשבילם ולמענם. קרן חיוך של ילד מודה לעומר אדם על הליווי שלו במשך כל השנה ועל האירוע הנפלא שארגן לילדים".

עומר אדם (צילום: אור גפן)
עומר אדם (צילום: אור גפן)