בחמישי הקרוב יציינו את יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים. מירית גרינברג, מלכת היופי בדימוס שהתמודדה לפני שנה וחצי עם מחלת הסרטן וניצחה אותה, חושפת סוד ששמרה עשרים שנה. גרינברג חושפת זוגיות אלימה שחוותה ומשתפת את עוקביה: "כל סרטוני האלימות שעלו לרשת טלטלו אותי, אז החלטתי לשתף בסיפור אישי שמאד קשה לי לספר אותו".

"לחיות עם גבר אלים, אלים מילולית שיגרום לך לחשוב שאת טעות שצריך לתקן. הוא למד היכן קל לפגוע ואז ברגעים האלה את מטרה קלה. המבט המפחיד, העיניים שמקפיאות, הקנאה האובססיבית והריחוק מכל מי שקרוב אליך אפילו מההורים. הייתי בת 19 ילדה, חייתי בפחד, ממה שהולך להגיע פחד משתק, זוכרת את הרצון להיות נאהבת, רחוקה ממשפחתי", כתבה גרינברג. 

זוהרת: מירית גרינברג חוזרת לשגרת הטיפוח - לחצו כאן. 

עוד הוסיפה: "זוכרת איך נרדמתי במכונית אחרי ריב והתעוררתי באמצע הלילה מבועתת, מה הוא השאיר אותי בחוץ, ונכנס למיטה. זוכרת איך זרק אותי באמצע כביש ראשי ונסע, זוכרת את מבט הרוע המפחיד שאומר 'תירגעי לפני ש...', וזוכרת את הזלזול. יש לי צבא מחר, הוא ברח עם המדים שלי, אני לא מפסיקה לבכות, שוב פחד משתק, אין מי שיעזור, הרגשה של חוסר אונים. רבנו נרדמתי בוכה על הספה, התעוררתי כשהוא מעליי מושך בשערי בחוזקה".

"בערב כשהוריד את תחתוני באגרסיביות למרות שאמרתי לו 'לא', וכפה את עצמו עליי. הבנתי שאני בורחת ממנו. הגעתי לתת משקל. עוד כתבה והוסיפה: "במשך שנים רק מלראות אותו הייתי מתחילה לרעוד, מפחד. זו פעם ראשונה שאני מעזה לספר את מה שעברתי. אבל אולי אם הייתי מספרת בזמנו ההורים שלי היו מתערבים, לוקחים אותי משם. היום כאמא לילדים מתבגרים אני מנסה לשמור על שיח פתוח. מדברת איתם על הכל, לא שופטת לעולם. כמה זה חשוב שהם מרגישים כל כך בנוח איתי. ואת אם את נמצאת במקום שאת מרגישה מאוימת, את לא לבד".