שנה לאחר הצילומים ל"גולסטאריות 3" של HOT נערכה אמש (שני) ההשקה החגיגית של העונה החדשה בזאפה מידטאון תל אביב בכיכובן של הגולסטאריות החדשות תקוה גדעון, מאיה בוסקילה, רוסלנה רודינה, אורטל עמר, טיילור מלכוב, חברת הכנסת מירב בן-ארי, שמחה גואטה, הכדורגלניות סילבי ז'אן ומיטל דיין, ליטל סמדג'ה, תמי יחזקאל וליהיא גרינר. יחד איתן הגיעו צוות המאמנים המיתולוגי שייע פייגנבוים והעיתונאי ופרשן הספורט רז זהבי.

עוד הגיעו לפרגן: לירן דנינו - בן זוגה של טיילור, מיקי שמו שהכין סופגניה מיוחדת לקראת העונה החדשה, אופירה אסייג, מאיה וג'ובאני רוסו, אוראל צברי, אלירז שדה שגם משתתף כאורח העונה, גיא הוכמן, טל מוסרי, טילטיל ואשתו, שירה לוי, דין מירושניקוב ועוד. אך מה שתפס את מלוא תשומת הלב גם לפני תחילת הצילומים וגם עכשיו עם פיצוץ הריב מחדש, הוא קרב החתולות בין רוסלנה רודינה לליהיא גרינר. כזכור, רגע לפני הצילומים ל"גולסטאריות 3" גרינר נחשפה לשכר של הקולגות שלה לעונה והחליטה לא להשתתף. היא כינתה את רודינה ועמר: "פלקטיות שהמליטו ילדים לאייל גולן ובן אל תבורי". האמירה של גרינר עוררה רעש רב והוחלט מטעם הוט להביא אותה כאורחת בעונה הנוכחית. 

כוכבי גולסטאריות (צילום: אור גפן)
כוכבי גולסטאריות (צילום: אור גפן)

לפני מספר ימים הודלפה שיחת הוואטספ של קבוצת הבנות ובו ריב סוער של רודינה וגרינר לאחר שהתלקח שוב אותו הנושא. רודינה התייחסה לאייל גולן וכתבה: "אם לא אני, אייל היה גומר את הקריירה" ומיהרה למחוק את ההודעה, אלא שהשיחה הודלפה לפני שהספיקה. 

ליהיא, את מגיעה טעונה קצת?
"ממש לא, אני מגיעה הכי בכיף אבר". 

את מגיעה להשקה בצל הריב עם רוסלנה.
"לא, אני רגילה לזה. אני שוכחת מאוד מהר. יום למחרת מי זוכר? כל אחד אוהב טיפה ממני אבל זה בסדר. הכל בסדר, זה שטויות".

אמרת לה שלום?
"לא ראיתי אותה בכלל".

ליהיא גרינר (צילום: אור גפן)
ליהיא גרינר (צילום: אור גפן)


ביקשת ממנה סליחה?
"על מה? לא. דיי, לא. נמאס לי מסליחות. אני באמת יכולה להגיד שהלוואי שלא הייתי מגיבה כל כך מהר אבל אני נקמנית, אני שונאת את זה". 

רוסלנה, מה כל כך עיצבן אותך שהיית חייבת לפתוח את זה עוד פעם?
"לא פתחתי את זה עוד פעם. יש דברים שפשוט יכולים להוציא אותי מדעתי וזה בכל מה שקשור ליאן, שפתאום זורקים על יאן ועל אבא של יאן. זה מה שהוציא מהכלים והגבתי. אחרי זה אני ואייל הגבנו ונתנו תגובה מסודרת. מעבר לזה? לא מעניין".

אייל לא קצת כעס על התגובה שכתבת ומחקת?
"כמו שראיתם הייתה תגובה מאוד יפה מצידו ואנחנו ביחסים מצוינים. כשיש קשר שהוא טוב ובנינו אותו בביטחון ואנחנו סומכים אחד על השני, אף אחד שרצה להרוס - לא יצליח". 

את מתחרטת על מה שכתבת עליו בקבוצת וואטספ?
"לא מתחרטת על כלום. אני דיברתי על העניין הרגשי שהוא עבר. היה לו נורא קשה, הוא לא רצה להופיע, הוא לא רצה לצאת מהבית ואני הייתי שם כדי לתמוך. לא לקחתי לו את המיקרופון ואמרתי לו: 'יאללה סיימת את הקריירה'. לעשות סכסוכים בבית - לא הצליח להם. אנחנו הרבה יותר חזקים מזה ויודעים להתמודד עם זה. העניין של ההדלפה היה מיותר, כי זה היה מכוון לעשות נזק והם לא הצליחו. אנחנו משפחה בסופו של דבר. יש לנו ילד מדהים, יש לנו יחסים מדהימים ופה זה נגמר". 

תקוה גדעון, רוסלנה רודינה, אורטל עמר (צילום: אור גפן)
תקוה גדעון, רוסלנה רודינה, אורטל עמר (צילום: אור גפן)

את יודעת מי הדליפה?
"הלוואי, אם אני יודעת היא מחוקה אצלי לעד". 

אורטל, הריב של רוסלנה וליהיא התלקח שוב והפעם בחרת שלא לקחת חלק.
"זה לא שלא לקחתי חלק, אני כן הגבתי בקבוצה. זה שזה בין הדברים היחידים שלא הודלף זה לא אומר שלא הגבתי. אני אמרתי שאני נחרדתי ממה שהיא כתבה. אני לא אוהבת את הסגנון והדיבור הזה. זה לא מתאים, זה לא לעניין, זה לא מכבד, זה מאוד פוגע ולא מגיע לרוסלנה שידברו אליה ככה. זה בכלל לא מגדיר אותה, היא לא עשתה את עצמה בזכות אף אחד".

אולי את הדלפת את השיחה?
"כולם חושבים שאני עשיתי את זה. אני הייתי בכלל ביום הולדת של הבן שלי (תו). אני בכלל פתחתי את הטלפון לקרייסס, אני לא הבנתי מה קורה כאילו".

אורטל עמר (צילום: אור גפן)
אורטל עמר (צילום: אור גפן)

ליהיא איך זה שאת תמיד מייצרת אש?
"זה לא אני. אני יכולה להגיד שיש דברים שקורים בסלברטיז בישראל שלא נותנים לזה במה. כמו שולי רנד וצופית גרנט - למה לא מדברים על הגירושים המכוערים במדינה? לא דיברו על זה מספיק. מה יותר מזה שיש לה תוכנית שמחברת משפחות והילדים שלו לא מדברים איתו? מה את עושה? יש לך תוכנית שמחברת משפחות. יש משהו מאוד מאוד גדול ומתעסקים במשהו מאוד קטן".

את עכשיו מייצרת עוד ריב והפעם עם צופית גרנט.
"אחרי מה שהיא כתבה עליי באסון מירון שלא מגיע לי במה יותר וש"הטמטום", היה לי כבוד לאישה הזאת ועכשיו אני רואה את הפנים האמיתיות. אני מתייחסת לאנשים כמו שהם מתייחסים אליי. אם את תהיי חסרת טאקט, אני אהיה חסרת טאקט. אם את תרדי לרמה נמוכה, אני ארד עוד יותר נמוך".

מפחיד ליהיא.
"כן, אני שונאת את זה. אבל אנשים פשוט מתים להתעסק איתי, הם יודעים שיש לי פתיל קצר".

למה לא ללכת לסדנה לטיפול בכעסים?
"אני הולכת, אני לוקחת כדורים. אני בצ'יל שלי כרגע. זה מבאס, אני שונאת את זה כי אני באמת בן אדם טוב. מי שמכיר אותי - אוהב אותי. אין בן אדם שלא אוהב אותי. אני בן אדם טוב מדיי וזה למה יש לי רגש ואני כואבת. אנשים לא מעריכים אותי מספיק וזה מאוד מתסכל".

רוסלנה את וליהיא השלמתן?
"אין לי מה להשלים, היא לא חברה שלי".

אם תראי אותה כאן היום, תגידי לה שלום?
"לא".

מאיה בוסקילה (צילום: אור גפן)
מאיה בוסקילה (צילום: אור גפן)

טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: אור גפן)
טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: אור גפן)

שמחה גואטה (צילום: אור גפן)
שמחה גואטה (צילום: אור גפן)

דורון מירן, סילבי ז'אן (צילום: אור גפן)
דורון מירן, סילבי ז'אן (צילום: אור גפן)

אופירה אסייג (צילום: אור גפן)
אופירה אסייג (צילום: אור גפן)

ג'ובאני רוסו, מאיה פישל (צילום: אור גפן)
ג'ובאני רוסו, מאיה פישל (צילום: אור גפן)

ירון ברלד (צילום: אור גפן)
ירון ברלד (צילום: אור גפן)