אחרי עונה ארוכה במיוחד, אמש סוף סוף שודר החלק הראשון של ההחלטות הדרמטיות של זוגות "חתונה ממבט ראשון". שני זוגות הגיעו לרגע המכריע ובחרו האם הם ממשיכים מפה הלאה ביחד כזוג אחרי סיום צילומי העונה או כל אחד הולך לדרכו. עינת בן משה ולירון פז היו אחד הזוגות שנתנו את תשובתם בסוף הפרק ולא הפתיעו בבחירתם כשהחליטו בפה אחד להמשיך עם הזוגיות. אז האם מאז סיום צילומי התוכנית ואחרי שאמרו "כן" השניים עדיין יחד?

אם תהיתם איפה צפה כל אחד מן השניים אמש בפרק המרגש, אז מסתבר כי הצמד העביר את הערב יחד. בן משה ופז ערכו להם הקרנה אינטימית ורומנטית על מסך הקרנה גדול וצפו יחד בפרק עם שתי כוסות יין. אלא שאנחנו מצטערים לאכזב, השניים לא צפו יחד כזוג מאוהב אלא כזוג פרוד. מסתבר שהזוגיות בין השניים לא שרדה את החיים האמיתיים והם נפרדו. אבל נותרו בקשרים קרובים ואפילו יש על הפרק סיכוי לקאמבק.

ספוילר? עומרי קראוס שיתף תמונה מפלילה ומיהר למחוק - לחצו כאן

לירון פז, עינת בן משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירון פז, עינת בן משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד כיכבו בפרק אמש שני יוסיפון ודני זיסקינד שלהבדיל מהזוג הקודם בחרו כל אחד מהשניים להמשיך בנפרד. רגע אחרי סיום הפרק שיתפה יוסיפון ברשתות תמונה שלה משוחררת מול הים וסיכמה את החוויה "תם ונשלם עוד פרק בחיי, עוד הרפתקאה, תודה מעומק הלב על האהבה ועל כל מי שליווה אותי בדרך, מקבלת בזרועות פתוחות ובהודיה גדולה את כל מה שיש ושעתיד לבוא". 

שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: צילום מסך קשת 12)
שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: צילום מסך קשת 12)